Terug naar overzicht
Liefst voor ons geen bloemen of geschenken maar u mag altijd aan een centje denken. groetjes, Carolina
Bloemen noch kransen want wij vertrekken na het dansen richting ... ? :-) Alvast veel succes!! Groetjes, Melissa
Bloemen noch kransen lijkt mij een beetje te erg op een begrafenis. Wij hebben gemeld dat we verkiezen dat de gasten in plaats van bloemen een bijdrage doen aan een goed doel dat we hebben uitgekozen. groetjes
Omdat wij na het feest op reis gaan, krijgen bloemen bij ons geen lang bestaan. Wil u toch iets groens geven, weet dan dat wij aan bomen en planten veel plezier zouden beleven! Dit hebben wij en de reacties waren kweenioeleuk ;-) VEEL SUCCES NOG
hej Wendy, Wij hebben onderstaande: Bloemetjes zouden niet misstaan, maar kunnen helaas niet mee op huwelijksreis gaan Mocht je ons toch iets willen schenken, kan je altijd aan een envelop of onze bankrekening denken. Heb je liever iets unieks? Kijk dan snel even op ... (hier komt onze website met een link naar onze huwelijksreislijst) Had dit ook ergens op dit forum gelezen maar een beetje aangepast, geschikter bij ons groetjes eva
Hey, Wij hebben gewoon vermeld : 'Geen, bloemen, planten of Bongo-bonnen aub.' Het klinkt misschien niet erg grappig, maar de boodschap is wel overgekomen. De enige bloemen die we gezien hebben waren het bruidsboeket van mijn vrouwtje en de afbeeldingen op de kaartjes. Aangezien we beiden van mening waren dat boeketten zeer duur kunnen zijn en een paar dagen later al verwelken, is dat eigenlijk weggegooid geld. Daarom hebben we een envelopje en een rekeningnummer op de uitnodigingen gezet. De vraag om geen Bongo-bonnen te krijgen, hebben we erop gezet nadat mijn schoonvader op zijn huwelijk een 20-tal bonnen gekregen had, die hij nu nog steeds thuis heeft liggen. Vele van onze gasten gaven ons gelijk en hadden al spijt dat ze dit niet op hun uitnodigingen gezet hadden. Veel plezier op je dag. groetjes.