TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
14-8-2010
|
28-3-2010 20:04:44
Ik zou persoonlijk mijn zus mee nemen en mijn schoonmoeder. Je zus is nog altijd een dichtere band met jou dan de vriendin van je papa. Dat is mijn mening! Succes! Vooral genieten van je moment om je kleed te gaan kiezen!!!!!! Elly
|
|
Véronique
31-7-2009
|
28-3-2010 20:59:38
Ik heb mijn nicht meegenomen, omdat ik wou dat het voor iedereen een verrassing moest zijn, ook voor mijn ouders, broer, enz. Hun gezichten toen ik de voordeur opendeed waren onbetaalbaar! Ik zou het meteen weer zo doen!
|
|
Kim
13-8-2010
|
28-3-2010 21:01:12
Je kan ook eerst met je zus eens gaan kijken / kiezen, en eventueel bij een eerste pas ofzo nog eens terug gaan met je stiefmama? Of nadat je iets gekozen hebt, nog eens terug gaan met je stiefmama. (dan moet je niet zo lang wachten, want eerste pas duurt meestal wel even he). Het is maar een ideetje...
Veel succes alvast met je zoektocht naar je droomkleedje!
Kim
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
28-3-2010 21:18:33
Of verschillende winkels doen, de ene met je zus, de andere met je schoonmama en nog een andere met je stiefmama? Of combineer de schoonmama en stiefmama?
|
|
Sabrina
11-9-2010
|
29-3-2010 8:09:00
Ik zat ook een beetje in zo'n situatie,
Als ik men moeder ni mee vroeg, zou zij kwaad geweest zijn,
Als ik men stiefmoeder ni mee vroeg zou zij mss ook kwaad geweest zijn.
Ik heb men beste vriendin/ getuige en men schoonmoeder meegevraagd als bemiddelaars ;-). En zijn we dus men bruidsjurk gaan kiezen met de stiefmama en men
eigen moeder, de schoonmama en men getuige.
Had op voorhand gevraagd om alles mooi en beleefd te laten verlopen daar ze op onze
huwelijksdag zelf toch ook moeten overeen komen.
Ben die dag da we het kleed zijn gaan kiezen met ontzettend veel zenuwen begonnen
maar geloof me het was een geslaagde dag. Iedereen was leuk gezellig en vriendelijk.
Heb lang getwijfeld maar geen spijt dat ik het zo gedaan heb.
Veel succes met wat je ook beslist!!!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
29-3-2010 8:52:05
Eerlijk, ik zou niemand meenemen omdat je al van tevoren weet dat er herrie van kan komen. Dan maar geen olie op het vuur gieten en niemand meevragen. Het prettige hiervan is dat het op die manier voor iederéén een verrassing blijft en dat is toch een beetje de bedoeling he :)
Kan je je beste vriendin niet meenemen als je er echt iemand bij wil ? Dan is er in de familie niemand die zich achteruitgeschoven moet voelen.
|
|
Eva
10-7-2010
|
29-3-2010 9:37:03
hej Debbie,
Als je iemand meeneemt, neem dan zeker je zus mee.
Bij ons gelukkig geen problemen tussen moeder, schoonmoeder en schoonzussen. Ik heb ze dan ook alle vier meegenomen, dat was lekker gezellig, en ondanks dat we met veel waren, hebben ze toch rekening gehouden met mijn stijl en mening, ze hebben mij niets opgedrongen.
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
29-3-2010 10:29:17
Hey,
Ik zou je zus meenemen. Cru gezegd, zij is normaal gezien de enige die zowiezo altijd in je leven zal blijven. Tussen je vader en zijn vriendin kan het gedaan geraken, het kan ook fout lopen tss jou en je verloofde waardoor je je schoonmoeder ook niet meer zal zien.
De kans dat je zo'n erge ruzie met je zus krijgt dat je ze nooit meer ziet, is veel kleiner. En zoals ik het begrijp heb je met je zus een goede band dus ik zou voor haar kiezen.
|
|
Tina
1-5-2010
|
29-3-2010 11:59:44
Hey,
Je kan het ook gewoon verdelen.
Ik heb bij de uiteindelijke keuze mijn getuigen (beste vriendin) meegenomen.
Bij de eerste pas : mijn moeder (heb geen schoonmoeder meer, anders had ik die ook meegenomen)
En bij mijn laatste pas neem ik mijn moeder (omdat die moet weten hoe alles in elkaar gaat zitten om het aan te doen) en mijn grootmoeder mee !
Groetjes,
TINA
|
|
Katrien
10-9-2010
|
29-3-2010 15:35:31
Ik zou dan ook eerder met de zus gaan in plaats van de mama van je vader.
Je zus ken je immers al je hele leven en als jullie goed opschieten lijkt mij dat de meest logische keuze.
Ik ben de eerste keer verschillende kleedjes gaan passen met mijn mama. Toen had ik al meteen 2 favorietjes. Nadien ben ik dan met mijn mama en schoonmama terug gegaan en heb ik de knoop doorgehakt. Achteraf heb ik van mijn mama gehoord dat zij het een beetje jammer vond dat mijn schoonmama ook mee gegaan is. Zij vind het eerder mee een 'moeder-dochter-ding' en vond het een beetje raar dat zij er ook bij was. Ik zou het dan ergens weer jammer gevonden hebben dat ze er niet bij was, omdat ik wist dat zij dat heel graag wilde.
Uiteindelijk heeft mijn mama mij de eerste keer wel alle paskleedjes zien aandoen en mijn schoonmama maar alleen de 2 overblijvende maar toch.
Binnekort (30 juli) ga ik in elk geval gewoon alleen met mijn mama terug voor de eerste pas.
|
|
Lien
2-7-2011
|
29-3-2010 21:43:38
hey
ik zou ook je zus meenemen. Je hebt inderdaad nog een dichtere band met haar. Ik denk dat je stiefma dat wel zal begrijpen dat je haar kiest.
Trouwens, wij trouwen op dezelfde dag zie ik :-)
Alvast proficiat é!
Groetjes
Lien
|
|
patricia
26-7-2008
|
1-4-2010 21:05:47
Hey,
Als ik jou was zou ik je beste vriendin meenemen en als reden hiervoor zeggen dat het voor iedereen een verrassing moet blijven . Niemand heeft je kleedje gezien dus: geen ruzie, niemand kan iets verklappen en vooral niemand moet zich achteruir gestoken voelen;
ikzelf ga ook met mijn beste collega haar kleedje kiezen zodat het voor iedereen "surprise" blijft!
groetjes
|
|
Ellen
13-8-2010
|
9-4-2010 20:10:08
Hey, Ik zat net in dezelfde situatie,mijn mama is er ook niet meer. Mijn oplossing schoonmoeder en mijn zus. De vriendin van mijn vader ondertussen vrouw wou ik gewoon niet,zou me schuldig gevoeld hebben tegenover mijn overleden mama... xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|