Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje voor Limburgse bruidjes!

28-3-2010 22:02:36
Dag Limburgse bruidjes,

Ik ben dit weekend samen met mama intensief op zoek geweest naar een kleedje dat zij op onze grote dag kan dragen. Maar helaas zonder succes en mama begint erg moedeloos te worden! Daarom mijn vraag : waar kun je in Limburg mooie kleedjes vinden, die feestelijk zijn, maar die achteraf ook nog gedragen kunnen worden? Alle tips zijn welkom, want het breekt m'n hart om haar zo ongelukkig te zien!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sara

Sara
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 433

Sophie

Meld misbruik29-3-2010 7:27:15

Dag Sara,

Mijn schoonmoeder en schoonzusje hebben hun kleedje in de Fashion Club in Herk-de-Stad gekocht. Mijn ander schoonzusje heeft een outfit van bij Bex in Stevoort (ze had ook wel een kleedje gezien bij Bruno Antognini in Hasselt) en mijn mama heeft een broek en jasje van bij Sarah Pacini in Hasselt. Bij Boetiek Pexters in Wellen had ik ook wel mooie dingen zien hangen.

Veel hangt er natuurlijk wel van af hoe feestelijk je het wilt hè! Als het echt een lang kleedje moet zijn, weet ik het ook niet goed... Voor ons is het belangrijkste dat ze zich er goed in voelen en dat ze het achteraf ook nog ergens anders voor kunnen gebruiken. Dus suitekleding en in het lang vonden wij niet nodig. Nu ze zijn allemaal toch wel héél feestelijk hoor, dus het gaan prachtige foto's worden!

groetjes,

Sophie

Liesbet

Meld misbruik29-3-2010 9:35:31

Vossen in riemst of
Fashion point in Maasmechelen
Op beide plaatsen zijn er ook erg goede stylisten die je enorm goed helpen met het zoeken naar de gepaste outfit.

Groetjes,
Liesbet

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik30-3-2010 11:26:08

Hallo

Bij Bex in Stevoort kan je idd eens gaan kijken ofwel bij Avanzati in Kermt. Onze mama's hebben daar hun kleding gevonden voor bij onze trouw.

Groetjes
Katrien
284 dagen getrouwd!

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik5-4-2010 17:56:48

Hoiii,

Toen ik ging kijken bij de E&R in beverlo voor mijn kleedje, zag ik er ook een prachtig kleedje hangen, een zwart met wat beige in, aangezien ik toch 2 huwelijken voor me staan had kreeg ik dat kleedje van mijn toekomstige.
Het is echt de moeite om een keertje te gaan kijken, de prijzen van ook heel erg goed mee, je hebt er vanalle prijsklasses in en ze houden er ook rekening mee als je hun een bedrag oplegt.

grtsss

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...