Terug naar overzicht
Dag Sara, Mijn schoonmoeder en schoonzusje hebben hun kleedje in de Fashion Club in Herk-de-Stad gekocht. Mijn ander schoonzusje heeft een outfit van bij Bex in Stevoort (ze had ook wel een kleedje gezien bij Bruno Antognini in Hasselt) en mijn mama heeft een broek en jasje van bij Sarah Pacini in Hasselt. Bij Boetiek Pexters in Wellen had ik ook wel mooie dingen zien hangen. Veel hangt er natuurlijk wel van af hoe feestelijk je het wilt hè! Als het echt een lang kleedje moet zijn, weet ik het ook niet goed... Voor ons is het belangrijkste dat ze zich er goed in voelen en dat ze het achteraf ook nog ergens anders voor kunnen gebruiken. Dus suitekleding en in het lang vonden wij niet nodig. Nu ze zijn allemaal toch wel héél feestelijk hoor, dus het gaan prachtige foto's worden! groetjes, Sophie
Vossen in riemst of Fashion point in Maasmechelen Op beide plaatsen zijn er ook erg goede stylisten die je enorm goed helpen met het zoeken naar de gepaste outfit. Groetjes, Liesbet
Hallo Bij Bex in Stevoort kan je idd eens gaan kijken ofwel bij Avanzati in Kermt. Onze mama's hebben daar hun kleding gevonden voor bij onze trouw. Groetjes Katrien 284 dagen getrouwd!
Hoiii, Toen ik ging kijken bij de E&R in beverlo voor mijn kleedje, zag ik er ook een prachtig kleedje hangen, een zwart met wat beige in, aangezien ik toch 2 huwelijken voor me staan had kreeg ik dat kleedje van mijn toekomstige. Het is echt de moeite om een keertje te gaan kijken, de prijzen van ook heel erg goed mee, je hebt er vanalle prijsklasses in en ze houden er ook rekening mee als je hun een bedrag oplegt. grtsss