Terug naar overzicht
HeyVolgens de etikette betaalt de bruidegom de ringen, net als het bruidsboeket trouwens. Bij ons is dit ook zo, mijn ouders betalen de feestzaal en fotograaf en kleed, maar de ringen betalen we zelf.GroetjesVicky09.09.06
Inderdaad, ik sluit me volledig aan bij Vicky.Bij ons betalen mijn ouders de helft van de trouw. Mijn vriend zijn ouders willen niks betalen, dus betalen wij die helft zelf.Maar enkele dingen zoals de ringen en mijn vriend zijn kostuum betalen wij helemaal.
wie wat betaalt is er bij ons niet zo.Wij krijgen gewoon geld van ons moeder (niet van vriend zijn ouders) op onze rekening; en zo betalen we alles ..als we neit toekomen leggen we gewoon met onze centen bij
Hey medebruidjes,Amai en ik dacht dat ik de enige was van wie de ouders van vriend "moeilijk" deden over centjes...het lucht op om te weten dat er nog zijn...wij gaan ook zelf de ringen betalen en de fotograaf, de rest wordt nog verdeeld...Groetjes, Ingrid27/05/06
Onze ouders betaalden alles wat direct met het feest/de dag te maken had: zaal - traiteur - dj - fotograaf - kleding, en wij alle dingen die met ons huwelijk/ons persoonlijk te maken hadden: gemeentehuis - ringen - huwelijksreis...Barbara - 4.11.2005
Wij betaalden de ringen, de fotograaf en de huwelijksreis.Voor de feest betaalden wij voor onze vrienden en collega's; de rest werd door de ouders betaald.Muriel-17.12.2005
Hoi Nathalie,Bij ons hebben de ouders het feest en de kleren betaald. Wijzelf hebben de ringen en onze reis betaald.Je moet het gewoon bekijken waar jullie je het beste bij voelen.Groetjes en veel succes!An (13-08-05)
Hoi Nathalie,Mijn ouders betalen gewoon het eten voor hun deel van de familie en van hun vrienden. Mijn vriend zijn ouders willen enkel voor zichzelf en voor enkele familieleden (6) betalen.De rest van hun familie wordt dus niet uitgenodigd...Voor de rest betalen we alles zelf.Groetjes,Sofie7/07/2007