TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debra
11-8-2006
|
28-12-2005 11:18:26
Hoi sylvie,
Als er iemand is die vol lof is van de Linea Raffaëlli winkel in Brugge dan ben ik het wel! De service is er super en de verkoopsters worden stilletjes aan vriendinnen want als ze je zien passeren roepen ze je wel eens binnen! Ze zijn ook erg geïnteresseerd in het ganse huwelijk! Ze zijn zo eerlijk en oprecht! Als een jurk je niet staat dan zeggen ze het je ook. Je kan er zeker en vast terecht tussen die prijsklasse! Dat was trouwens ook mijn prijscategorie! Mijn kleedje kost 1044 euro maar ik heb er nog een stola bijbesteld van 170 euro en de bijpassende juwelen en nu lig ik aan 1335 euro. Ik moet dus nog enkel mijn schoenen kopen (zal die waarschijnlijk ook daar kopen) en mijn lingerie! En hé, de collectie van Raffa is dit jaar mooier dan vorig jaar! Er zitten ook nieuwe kleuren bij! Ik moet je er wel bijzeggen dat ik daar ook een kleedje heb aangehad van 2050 euro! Een heel mooi maar veel te duur!
Veel succes!
Grtz Debra
|
|
marissa
18-8-2006
|
28-12-2005 11:30:48
Ja met dat bedrag heb je een mooi kleedje van linea rafaelli. Dat van mij was 1299 ofzo met de stola erbij, en er waren er goedkopere ook.
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
28-12-2005 13:17:59
Absoluut, de meeste jurken van Raffa vallen in die prijscategorie. Mijn jurk komt op ong. 1100 EUR.
Ik heb nog een top en rokje uit de collectie 2005, want ik vind de collectie 2006 eigenlijk echt niet mooi. Veel meer frullekes en kleuren. Persoonlijk zie ik veel liever iets sobers en in wit of ivoorkleur. Ik heb dus chance dat ik in oktober gegaan ben zodat ik keuze had tussen de 2 volledige collecties... Maar ja, das een kwestie van smaak hé.
|
|
davine
31-3-2006
|
28-12-2005 15:46:03
Ook mijn kleed van linea koste 1050 en heb er ook een stola bij van 59 euro. dus je zal zeker iets vinden.
|
|
nele
20-5-2006
|
28-12-2005 18:40:30
hey sylvie,
ik weet precies hoe je je voelt, de eerste keer dat ik ging passen vonden mijn mama en mijn zus ook bij veel kleedjes dat ze prachtig waren en ik had er bijna eentje gekocht maar toen besloot ik toch nog naar de linea winkel te gaan en ik had daar twee prachtige kleedjes en bij eentje het echte wauw gevoel. Het eerste was eentje van 1040 euro dus echt niet zoveel, ik kocht toch het ander, vanwege het wauw gevoel dus, dat was wel 1346 euro, maar mijn grootvader betaalt een groot deel (wist ik wel maar achteraf dus het maakte geen verschil voor mijn keuze) I Moest ik jou zijn, ik zou evenveel proberen genieten bij het passen in de linea winkel, ze verwennen je er echt en hebben direct door wat bij je past en wat niet en houden rekening met wat je graag wil uitgeven aan je kleedje.
veel succes
nele 20 mei 2006
|
|
Ingrid
27-5-2006
|
28-12-2005 18:44:34
Hey Syl, Je hebt er waarschijnlijk niet veel meer aan, na al de reacties, maar inderdaad Linea Rafaeli in Brugge is fantastisch, leuke winkel, leuke verkoopsters en superbehulpzaam. Mijn kleedje komt ook van daar, en ...het waw-gevoel bestaat ! Geloof me maar ! Succes, Ingrid 27/05/06
|
|
Sylvie
1-7-2006
|
28-12-2005 18:58:26
Lieve bruidjes,
Alvast bedankt voor jullie reacties, ik ben helemaal overtuigd en ga voor volgende week een afspraak maken.
Liefs Syl*
|
|
Sophie
24-9-2005
|
28-12-2005 19:58:19
Ik trouwde een paar maand terug in een kleedje van Linea...de cappucinokleur. Iedereen was er vol lof over. Ik voelde mij een ware prinses in mijn kleedje. Ik kocht het in de winkel van Linea in Brugge en ik voelde mij er echt thuis. De verkoopsters werden echt vriendinnen en met weemoed nam ik afscheid van hen bij het naderen van mijn huwelijk. Ik zal er zeker nog eens passeren in de komende maanden.
Zeker doen!
|
|
Laurian
|
29-12-2005 9:45:50
Je moet niet speciaal naar Brugge voor een kleedje van Linea Rafaelli. De winkels van LINX in Leuven en Hasselt hebben alles van die jurken. Ik heb gezien op de site van de huwelijksbeurs in Nekkerhal (op 7&8 jan.2006) dat zij daar alle modeshows gaan doen. Neem een kijkje op www.lovers4ever.be en dan naar portfolio gaan. Veel succes ...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|