Terug naar overzicht
Jaaa!!!! T zou super zijn!!! En ook als er een trouw geweest is, ook mogelmijkheid om foto's daarvan te kunnen plaatsen! Ik ben altijd zo cureus!
Ik steun je voorstel volledig
Samen here!
Same* here dus
Zou idd wel leuk zijn.
Volledig mee akkoord !!!!!
Ik ook helemaal!!!!! En het zou volgens mij ook handiger zijn als er iets wordt aangeduid dat er een nieuw antwoord is op een topic ofzo. Of als de topics weer naar boven verplaatsen. Want al de topics die zowat 3 bladzijden verder staan, worden nooit meer beantwoord...
Ik zit met een ander probleem, wil mijn oorspronkelijk figuurtje/avatar zoals dit van jullie terug, maar dit lukt ook niet. mvg www.discovideo.be
ik ben helemaar voor!!!!
Jep ik heb het ook al geprobeerd dus ik wacht ....
Hallo, Je moet gewoon naar jullie avatar gaan en daar een foto uploaden uit jullie pc. Het is eigenlijk vrij simpel en bovendien ook totaal vrij maar vergeet niet dat jullie privacy min of meer een beetje vrijgegeven zal worden door een beeld van jullie op de site te plaatsen. Gewoon een tip hé!!!
Hoi, Ik zou da 'peetje' ook wel terug willen veranderen maar da lukt niet! Heb ooit eens problemen gehad met mijn profiel en ineens ben ik nen bruidegom in plaats van een bruidje! Maar ik ben wel degelijk een BRUID!!!!! Groetjes Marouschka
dag Bart van party sound dat kan enkel als je een 'adverteerder' bent op deze site, als bruid of bruidegom kan je dit niet doen!
ik ga eens contact opnemen met de mense nvan deze site, want denk niet dat dit een moeilijke aanpassing is, en er is blijkbaar wel vraag naar
Helemaal mee eens!!! Ik ben altijd zo benieuwd naar iedereen zijn grote dag!!!! Liefs,Edel