TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
1-5-2010
|
29-3-2010 11:01:26
Hey,
Wij gaan voor de klassiekere versie : de weense wals !
Heel mooi, superromantisch en niet veel gedaan, maar niet gemakkelijk !!!!!!
Wij hebben gisteren les 2 van de 5 gehad en de basis begint te lukken.
Ik dans zelf weekelijks en heb met mijn vriend reeds een danscursus gevolgt een jaar of 3 geleden (ander type dans, maar we hebben al samen gedanst).
Hebben een goede en geduldige dansinstructor (dienen Davy van Sterren op de Dansvloer), dus dat helpt echt wel !
Ik zou je dus zeggen : ga ervoor, maar het is niet gemakkelijk ! Doorzetten en heel veel oefenen is de boodschap. Je zal wel uniek zijn ...
Succes
TINA
|
|
Gwen
14-5-2010
|
29-3-2010 11:09:20
Hallo,
Wij zijn aan het leren dansen op een liedje van dirty dancing maar ik vind het zeker het proberen waard.
Gwen
|
|
Annelies
2-10-2010
|
29-3-2010 12:03:34
Hey,
Sinds januari gaan we ook naar de dansschool, als voorbereiding voor onze openingsdans. We weten nog geen liedje of een dans. Momenteel zijn we bezig met de wals, is niet gemakkelijk! Dansen die ons beter liggen, gaan dan niet zo goed gaan met een lang kleed.
Mijn vriend zag het eerst ook niet zitten om te gaan, maar toen het tot hem doordrong dat hij voor al zijn familie en vrienden zou moeten dansen, met alle ogen op hem/ons gericht, is hij rap van gedacht verandert.
Hij vindt het nu zelfs leuk!
|
|
Caroline
4-9-2010
|
29-3-2010 13:33:13
Hey,
mijn vriend is ook geen danser, maar wij zijn toch sinds januari gestart met danslessen (tango) ter voorbereiding van onze openingsdans. Na de eerste les was hij al helemaal verkocht. Binnen een maand beginnen we aan de echte choreografie. We hebben eerst ervoor gezorgd dat we de basisstappen kenden, nu is het tijd om een beetje versieringen toe te voegen.
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
29-3-2010 14:43:53
Hallo,
Caroline, op welke liedje ga je een tango doen (argentijnse of engelse tango)?
Wij weten ook nog niet welke dans. Wij volgen al jaren dansles als hobby maar de liedjes die we mooi vinden voor een openingsdans zijn meestal gewone slows en ben bang dat enkele minuten slowen, de mensen snel verveelt.
We dachten aan een rumba maar heb nog geen liedje gevonden dat me 100% aanstaat.
Onze voorkeur gaat naar het liedje a whole new world maar welke choreografie kan je daarop doen?
Pas wel op met dansen "rond de vloer" (wals, tango, quickstep), is niet eenvoudig met een lang kleed. Dan is een rumba wel gemakkelijker.
Veel succes!
|
|
Natasja
17-4-2010
|
29-3-2010 16:46:49
Hallo,
wij zijn ook sinds september vorig jaar, danslessen aan't volgen. Wij beginnen met een geavanceerde slow om dan over te gaan in een tango. Hebben de choregrafie al helemaal af, nog enkel oefenen :o)
Veel plezier
|
|
Caroline
4-9-2010
|
4-4-2010 12:20:39
@ Benedikte: het wordt Sin rumbo van Otros aires, een argentijnse tango. De Engelse tango is mij iets te stijf! :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|