TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselot
1-4-2006
|
28-12-2005 17:54:10
Hoi,
Ik was net aan het denken dat het al een tijdje geleden was dat ik het forum hier bezocht heb, en ik ben compleet verrast door het aantal dagen dat ons nog scheidt van onze huwelijksdatum!!! Ja, bij ons ook 01 april 2006. Ik maak de uitnodigingen zelf (alhoewel het meeste werk door onze computer gedaan wordt...) en moet daar nog aan beginnen. (al is het ontwerp zo goed als klaar) Gelukkig is ons misboekje al af, de gastenlijst, we moeten enkel de menu nog vastleggen en het aantal kamers dat we nodig hebben in het hotel/feestzaal; de fotograaf en videograaf weten waar ze moeten zijn. Maar help, de kleertjes voor de bruidskindjes (en we hebben er zo 6!) moeten nog gemaakt worden, en mijn ventje moet nog naar zijn kostuum beginnen zoeken. De ringen moeten ook nog gekozen worden, maar wij zijn daar gelukkig nogal gemakkelijk in en alles wordt vlug beslist! Met de feestdagen ben ik de voorbereiding een beetje uit het oog verloren en ik moet dringend terug aan het werk.
En jullie?
Groetjes,
Liselot (en Tim)
|
|
davine
31-3-2006
|
28-12-2005 18:27:03
Dag Saskia,
Wij huwen de dag voor jullie. Van zenuwen heb ik nog geen last. Die komen vast nog wel. Denk dat het meeste bijna geregld is. De uitnodigingen ben ik aan het schrijven. De fotograaf en ceremoniemeester zijn ook besproken. Mijn kleedje moet ik binnekort nog eens gaan passen mijn ventje zijn kostumm wordt gemaakt. De suitekleren van de heren zijn gekozen. Misboekje is bij de pastoor om nagekeken te worden. We maken de boekjes zelf en daar moeten we nog aan beginnen net als aan de menukaarten maar de iedeen zijn er wel al. De feestzaal weet ook al alles. De ringen zijn gekozen. Volgende week gaan we bloemen kiezen en de kaars. Denk dat we er dan bijna zijn. Nog eens langs gaan bij de kapper en de zonnebank. En de kleertje voor de bruidkindjes maar daar wacht ik nog eventjes mee want ze groeien zo vlug. Kijk er ongeloofelijk naar uit.
groetjes Davine en Kurt 31/03/2006
|
|
liesbeth
1-4-2006
|
28-12-2005 19:33:56
Hallo, wij trouwen ook op 1 april 2006 en ben eigenlijk wel blij dat wij niet de enigen zijn die voor 'zo'n' datum gekozen hebben :-) Wij staan nog niet zo ver, maar ik maak me er niet te druk om. Wij hebben onze zaal geregeld en getuigen en bruidkindjes gevraagd. Ik ben al eens gaan passen maar laat mijn kleedje maken. Daar ga ik deze maand tijd voor maken om het te ontwerpen en in de pas te laten zetten. Ook de uitnodigingen staan op het programma. We hebben de buitenkant al ontworpen, nu de binnenkant nog. De drukker heeft ons nog 3 weken tijd gegeven, dus dat moet wel lukken. We zijn ook al bij de priester geweest om het uur en zo vast te leggen en ook het misboekje ga ik deze maand maken. Dan nog kleren van mijn vriend en de bruidkindjes... Als ik het zo zie, moet ik deze maand wel veel doen, maar ik heb volgende week ook een hele week vrij, dus... Maar ik zou je zeker niet laten opjutten hoor, alles lukt wel op tijd. Soms krijg ik het ook warm en koud tegelijk, maar uiteindelijk weet je bij jezelf dat dat allemaal niet het belangrijkste is... Nog veel succes en tot op de site... www.liesbethenpieterjan.be
|
|
Els
1-4-2006
|
28-12-2005 20:51:17
Hey,
wij trouwen ook op 1 april, en het meeste is geregeld: zaal, fotograaf, videograaf, traiteur, gemeentehuis, kerk, ringen, kostuum, mijn kleed is bijna af, onze enveloppen liggen geschreven, de uitnodigingen zijn af, enkel nog de binnenkant laten kopiëren en inplakken, onze huwelijksreis is voor de helft klaar (we hebben al een optie), onze huwelijkslijst is ook deels klaar, we beginnen maandag met ons appartementje, onze huwelijkskaars is af, onze misboekjes ook, cadeautjes voor de kindjes aan de kerk... ik denk dat we er goed voorstaan ;-) Je kan altijd eens kijken: http://users.poink.be/martijn_els
veel succes nog! Els en Martijn
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
29-12-2005 12:19:59
Wij trouwen een drietal weken voor jullie allemaal, op 11 maart. Bij ons is 't nu nog 72 dagen, dus nog iets meer dan twee maanden en de stress begint toe te nemen! Gisteren nog eens een to-do-lijstje gemaakt, met data erbij wanneer het moet gedaan worden en 'k sloeg gewoon in paniek! Wat er nog op ons lijstje staat? Wel: kostuum van m'n ventje, zijn schoenen, mijn lingerie, kleertjes van de bruidskindjes, huwelijkskaars, kapster zoeken, iemand voor m'n make-up, ons hotelkamer boeken, afspraak met dirigent van 't koor, met de fotograaf en met de ceremoniemeester, cadeautjes voor de kindjes... Nog een heleboel hé! En dan moet ik nog een aantal zaterdagen werken (werk in een bib)! Pff, de bibber slaat hier weer toe :-) Volgens m'n vriend zitten we goed op schema en komt alles wel in orde... Gelukkig blijft er toch één iemand kalm :-)
Groetjes, Sylvie
11/03/06
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|