Terug naar overzicht
Mijn ouders wonen 100m van de Alta Ripa en ik heb daar zelf 8 jaar gewoond in Outrijve. Er worden heeeeeeel veel trouwfeesten daar gegeven. Want de parking staat altijd vol de zaterdag. En zo te zien allemaal heel sjeeke feesten, mooie auto's enz. Zelf ben ik nooit binnen geweest, maar naar het schijnt is het heel mooi binnen en de tuin is prachtig! Het zal warschijnlijk niet een van de goedkoopste feestlocaties zijn. De buurt is daar wel heel rustig!
Niet twijfelen Sabrina, ben er zaterdag nog geweest mooie zalen,lekker eten, zeer goede bediening !! Mvg Filip
Hey Sabrina Wij zijn er vorig jaar naar een trouwfeest geweest. Heel mooie zaal en heel lekker eten. Nu trouwen we zelf en zijn ook prijs gaan vragen. Wel met het idee dat het geen spek voor onze bek ging zijn. En ik moet zeggen, de prijzen vallen heeeel goed mee. We hebben niet getwijfeld en de zaal onmiddellijk vast gelegd.
Hallo, Wij trouwen daar ook op 21 juli. Ik had al vele zalen bezocht op voorhand (streek Kortrijk-Pecq...) maar geeneen zo mooi als daar! En ze zijn super vriendelijk ook en alles is bespreekbaar. En idd al héél veel horen boffen met het eten. Echt niet twijfelen hoor!
Hallo, Iedereen bedankt voor de reacties op mijn berichtje!Jammer genoeg is onze trouwdatum (27/08/2011) reeds bezet in deze feestzaal! Wij gaan dus verder op zoek naar een feestzaal voor deze dag in de regio Kortrijk!
datum veranderen, hebben wij ook gedaan om deze zaal te kunnen hebben, hihi in het gemeentehuis staan het toch maar vast de laatste maand op voorhand!!! groetjes vanessa