Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!!!!!

29-3-2010 19:24:33
Help!

Zijn hier nog bruidjes die hun zaal + tafels volledig zelf aankleden? We zouden graag tafellinnen huren maar ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik had gedacht dat die verhuurbedrijven een soort van showroom zouden hebben waar je alles eens kon bekijken. Niet dus! In de meeste gevallen moet je alles online doen. Probeer dan maar eens in te schatten wat vb. de kleur 'vison' is! Hoe weet je dan in godsnaam of alles (servetten, tafellopers, nappen) dan bij elkaar past? Heeft iemand hier ervaring mee die misschien wat tips heeft? Of weet er iemand een verhuurbedrijf dat WEL een showroom heeft?

Groetjes, Marouschka

Marouschka
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 916

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2010 19:31:51

Fiesta-rent in St-Niklaas! ;-) www.fiesta-rent.be Wij hebben hier ons gerief voor onze receptie gehaald: hoge receptietafels, stoelen, tafelkleden,...

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik29-3-2010 23:06:16

Te zien waar ergens je iets zoekt hé...... Wij dachten ook aan Fiesta-rent maar DWC was iets dichterbij en daardoor is het transport van alles ook goedkoper... Waar is het feest ergens? Grtjs Deborah

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik29-3-2010 23:27:13

Het probleem is dat Fiesta rent enkel WIT tafellinnen verhuurd. En wit is toch maar wit he... Ik wil graag zo van dat 'taupe' kleur gecombineerd met ecru, tenminste als dat te vinden is! Ons feest gaat door in Sinaai. Maar het maakt voor mij niet uit hoe ver ik moet rijden, als ik mijn tafels maar schoon aangekleed krijg!!!!!!!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik30-3-2010 0:06:42

publirent in Bazel(Kruibeke)
groetjes

natasja
18-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 9:22:29

ik ga ook zelf mijn tafels aankleden en was ook van gedacht stoffe tafelkleren maar heb dan toch besloten van bij ava van dat dik tafelpapier te nemen ze hebben daar echt alles in alle kleurtjes die je maar kan bedenken en met een leuk servet en tafelloper je ziet maar groetjes natasja

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik30-3-2010 10:08:01

wij gaan zelf de tafels aankleden, hebben nog heel veel tafelkleden over van de trouw van mijn schoonzus en gaan dezelfde gebruiken, misschien moeten we er wel nog wat bijmaken, maar zullen er niet zoveel zijn.
de rest gaan wij eigenlijk simpel versieren met bloemen en veel theelichtjes

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 10:56:42

Het kan wel veel goedkoper als je 't zelf koop in de Makro bvb. 't Is 'n afweging die je moet maken, maar vind het nogal dure bedoening op die manier. Feit is wel dat je er dan zelf minder werk aan hebt, succes in ieder geval met je zaalinrichting!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...