Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!!!!!

29-3-2010 19:24:33
Help!

Zijn hier nog bruidjes die hun zaal + tafels volledig zelf aankleden? We zouden graag tafellinnen huren maar ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik had gedacht dat die verhuurbedrijven een soort van showroom zouden hebben waar je alles eens kon bekijken. Niet dus! In de meeste gevallen moet je alles online doen. Probeer dan maar eens in te schatten wat vb. de kleur 'vison' is! Hoe weet je dan in godsnaam of alles (servetten, tafellopers, nappen) dan bij elkaar past? Heeft iemand hier ervaring mee die misschien wat tips heeft? Of weet er iemand een verhuurbedrijf dat WEL een showroom heeft?

Groetjes, Marouschka

Marouschka
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 916

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2010 19:31:51

Fiesta-rent in St-Niklaas! ;-) www.fiesta-rent.be Wij hebben hier ons gerief voor onze receptie gehaald: hoge receptietafels, stoelen, tafelkleden,...

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik29-3-2010 23:06:16

Te zien waar ergens je iets zoekt hé...... Wij dachten ook aan Fiesta-rent maar DWC was iets dichterbij en daardoor is het transport van alles ook goedkoper... Waar is het feest ergens? Grtjs Deborah

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik29-3-2010 23:27:13

Het probleem is dat Fiesta rent enkel WIT tafellinnen verhuurd. En wit is toch maar wit he... Ik wil graag zo van dat 'taupe' kleur gecombineerd met ecru, tenminste als dat te vinden is! Ons feest gaat door in Sinaai. Maar het maakt voor mij niet uit hoe ver ik moet rijden, als ik mijn tafels maar schoon aangekleed krijg!!!!!!!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik30-3-2010 0:06:42

publirent in Bazel(Kruibeke)
groetjes

natasja
18-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 9:22:29