Terug naar overzicht
Fiesta-rent in St-Niklaas! ;-) www.fiesta-rent.be Wij hebben hier ons gerief voor onze receptie gehaald: hoge receptietafels, stoelen, tafelkleden,...
Te zien waar ergens je iets zoekt hé...... Wij dachten ook aan Fiesta-rent maar DWC was iets dichterbij en daardoor is het transport van alles ook goedkoper... Waar is het feest ergens? Grtjs Deborah
Het probleem is dat Fiesta rent enkel WIT tafellinnen verhuurd. En wit is toch maar wit he... Ik wil graag zo van dat 'taupe' kleur gecombineerd met ecru, tenminste als dat te vinden is! Ons feest gaat door in Sinaai. Maar het maakt voor mij niet uit hoe ver ik moet rijden, als ik mijn tafels maar schoon aangekleed krijg!!!!!!!
publirent in Bazel(Kruibeke)groetjes
ik ga ook zelf mijn tafels aankleden en was ook van gedacht stoffe tafelkleren maar heb dan toch besloten van bij ava van dat dik tafelpapier te nemen ze hebben daar echt alles in alle kleurtjes die je maar kan bedenken en met een leuk servet en tafelloper je ziet maar groetjes natasja
wij gaan zelf de tafels aankleden, hebben nog heel veel tafelkleden over van de trouw van mijn schoonzus en gaan dezelfde gebruiken, misschien moeten we er wel nog wat bijmaken, maar zullen er niet zoveel zijn. de rest gaan wij eigenlijk simpel versieren met bloemen en veel theelichtjes
Het kan wel veel goedkoper als je 't zelf koop in de Makro bvb. 't Is 'n afweging die je moet maken, maar vind het nogal dure bedoening op die manier. Feit is wel dat je er dan zelf minder werk aan hebt, succes in ieder geval met je zaalinrichting!