Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes kids trouwfeest

29-3-2010 20:35:05
Hallo, iemand enkele leuke ideetjes om iets te geven aan kindjes op de receptie. vb. zakje snoep, lollies, ... als bedanking. De volwassenen ontvangen ook nog een kaartje.

Halloki
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 587

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik30-3-2010 1:28:34

hebben laast een bolletje gehad met opgerolde foto in van het bruidspaar en smarties

de foto was een reepje van 15 cm en 1.5 hoog kids vonden leuk omdat het hun juf was die trouwde

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik30-3-2010 11:29:40

Google eens : persoonlijke chocoladereep wikkels (www.bedankjes.nl ). Je kan daar gepersonnaliseerde chocoladerepen laten maken. Er bestaan ook wikkels voor bellenblazers die je zo kan personnaliseren. Kinderen vinden het meestal tof om een spelletje te krijgen en dat is er één voor alle leeftijden ! Geeft ook nog eens leuke foto's

Patty

Meld misbruik2-4-2010 8:15:41

Op een originele manier nl. een ijstriporteur ->
Een lekker ijsje op een hoorntje, verschillende smaken , met of zonder slagroom, discobollekes of een ijslolly van Mr.freeze

Altijd geslaagd bij de kindjes

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik21-4-2010 1:04:35

Hoi,

Als je liever geen snoep geeft...een tijdje terug vond ik in de blokker kleine bellenblaasjes in de vorm van bruidstaarten. Vond ze erg lief dus heb enkele pakjes meegenomen, ze zitten per 6 in een pakje voor geloof ik 2,50 euro. Kunnen ze dadelijk zelf aan de slag!

Groetjes,
Jessica

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...