Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

soort kar gezocht of ander middel

30-3-2010 1:31:59
haal wij trouwen voor de kerk dit jaar , op dezelfde dag als we 10 jr geleden voor de wet zijn getrouwd
inmiddel hebben we zelf een aantal bruidskindjes om voor te lopen
we hebben 5 dochters en 2 zonen,
nu is het zo dat onze jongste dochter nog net niet zal lopen,
nu zouden we het tof vinden als we een lichte kar zouden vinden ( geen bolderkar die is te log en te zwaar ) die onze zonen zouden binnen kunnen trekken met hun zusje erop en eventueel ons 2 de jongste erbij ze zijn dan 1 en 2 jaar .

onze andere meisje strooien dan bloem blaadjes uit hun mandje in naar binnen gaan.

iemand ideeen of andere suggesties en ook iets van prijzen laat maar horen hier of op vandesteene_@msn.com mag met foto zijn

kristel
20-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 401

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik30-3-2010 12:38:18

Dag Kristel

2van onze bruidskindjes kunnen ook nog niet lopen, we zochten dus ook een alternatief!
Ik heb op verschillende plaatsen gezocht naar karretjes e.d en uiteindelijk is het toch een bolderkar geworden. Mijn bloemist verhuurt die met op maat gemaakte kussens in. Zodat de kindjes comfortabel zitten! Uiteindelijk wordt de kar versierd met bloemen en dient het maar voor even, dus ik vind dit zeker oké!

Ik vond enkel deze karren, misschien heb jij meer geluk en vind je wel iets anders..

Groetjes

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik2-4-2010 19:19:59

he katlijn als kan stuur je dan een foto van je kar met de kindjes ff door naar men email adres aub
vandesteene_@msn.com gr kristel dan leg ik dit even voor aan onze bloemiste

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...