Terug naar overzicht
Waarom niet look of versaille als ik vragen mag?
Omdat ik ze heel duur vind, en de stijl mij niet zo aanspreekt. Niemand die mij kan helpen?
Ik zag net een advertentie in een krantje van Coiffure Somnina van in de Sint-Niklaasstraat in Zwevegem. Geen idee of het een goed kapsalon is, duur of goedkoop, maar er staat bij vermeld dat ze feestkapsels doet. groetjes, Windy
Bedankt voor je reactie Windy.
Graag gedaan Sofie :-) en wat betreft je vraagje voor lingerie, misschien eens gaan piepen bij Perfecta in de Otegemstraat? 'k Heb al gehoord dat het een goeie lingeriewinkel is. Ik ben er uiteindelijk niet geweest omdat ze toen net met verlof waren.
Ja, daar ben ik geweest. Het is een hele goede winkel, maar ze hadden niet wat ik eigenlijk in gedachten had... Ben jij ook afkomstig van Zwevegem?
Dit jaar woon ik vier jaar in Zwevegem ja. Jammer dat ze je niet hebben kunnen helpen bij Perfecta, anders misschien eens vragen in de winkel waar je jouw kleedje gekocht hebt? Veel succes nog in ieder geval met de zoektocht en met alle andere voorbereidingen! groetjes, Windy
Dag Sofie, Ik lees je vraag ivm het bruidskapsel. Je twijfelt aan Looks of Versailles. Ik kan je alleen maar zeggen dat het echt een absolute aanrader is! Elke Manssens is een dame die van wanten weet. Contacteer haar zeker eens als je twijfelt naar bepaalde stijlen toe. Zij begreep in ieder geval meteen wat ik graag wou. Zowel qua make-up als qua haarstyling was het echt... af! En qua prijs vond ik het heel goed meevallen hoor. Zeker eens informeren! Je zult het je niet beklagen! Groetjes, Sofie