TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tilly
6-5-2006
|
29-12-2005 10:14:48
Hey Liselot,
M'n jurk is er ook eentje van raffa maar wel uit de bridal collectie. Het is een soort oud roze, en ik vind het heel mooi. Ik stond ook niet met wit of champagne kleur. En was heel content dat er andere kleuren bestonden. En zo te horen trouwen er vele in een ander kleurtje hoor.
Groetjes, Tilly (06/05/06)
|
|
Vicky
9-9-2006
|
29-12-2005 10:48:57
Hey
Je moet daar niet mee inzitten, tegenwoordig trouwt niet iedereen in het wit, maar zijn bruine en roze tinten ook heel populair. Ik wou in het wit trouwen, en ook echt wit, geen gebroken wit of crème, en ik heb heel veel moeite moeten doen om zoiets te vinden. Er zijn bijna geen echte witte trouwkleren!
Beter een kleedje uit de occasion wear waar je mee straalt dan een kleedje uit de bridal collection waar je je niet goed mee voelt!
Veel succes
Vicky 09.09.06
|
|
Debra
11-8-2006
|
29-12-2005 12:03:20
Hela,
Ook mijn kleedje is er eentje van raffa, wel uit de bridal collection. Het is in het 'saumon'. Ook ik stond niet met een wit kleedje! Ik zag er nogal ziekjes uit en wit flateerde mij ook niet! Mijn papa heeft altijd voorspeld dat ik niet in het wit ging trouwen en kijk gelijk heeft hij! Ik sluit me volledig aan bij Vicky! Als je je maar goed in je vel voelt die dag. Je zult vast en zeker stralen als ik het zo hoor!
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
26-8-2009
|
29-12-2005 13:15:54
Ik heb ook enkele raffaelli-kleedjes gepast, waaronder champagnekleurige, maar die stonden mij niet. Uiteindelijk heb ik een Rembo-jurk gekocht in de kleur (tja, wat is het eigenlijk?!): beige-roze-achtig ;-))
Ik dacht ook altijd in het wit te trouwen, maar als een andere kleur beter staat, moet je toch niet twijfelen? En, het is eens wat anders he :-)
groetjes Katrien 30-9-2006
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|