Terug naar overzicht
Ik had ook bang dat het slecht weer ging worden (vorige vrijdag) de avond voordien goot het pijpestelen!! De dag zelf was het droog, wel koude wind als je een open kleed draagt... Had mij wel voorzien op regen, allemaal dezelfde paraplu's gekocht voor de suite. Maar die waren niet nodig! Gewoon afwachten tot de dag zelf... En moest het regenen, dan is het zo. Heel jammer dan maar daar mag je je grote dag echt niet door laten vergallen. Maak er het beste van!!
Hier ook nog negen dagen. Ze voorspellen voor volgende week toch wat beter weer he. Een beetje regen is uiteindelijk ook geen ramp, zolang het niet te fel regent op de momenten dat je buiten bent ;)
In 9 dagen kan het nog helemaal omslaan hé ! Het is België, tenslotte...We zullen helpen duimen voor mooi weer ;-)
zullen een "boegie" doen branden voor jullie omdat het zonneke zou schijnen !! we duimen ....
Zal duimen... bij ons staan er nog 4 dagen op de teller en aaarrghhh het is koud!
Misschien eieren brengen naar St Clara ? Dat zou het regenwater in de hemel houden, volgens het gezegde... Maar als het nu toch regent, is het nog geen ramp he, want "mariage pluvieux, mariage heureux" hoor ik m n franstalige collega altijd zeggen ! Toch zullen we meeduimen voor de maart & april bruidjes !
Hey, Afwachten tot de dag zelf maar het is België he! Het kan zelfs op een uur veranderen! xxx
Ik duim ook mee voor prachtig weer! PS: als het watergiet, zou dit een vruchtbaar huwelijk zijn, volgens de gezegden. En idd, bij een koppel op hun trouw goot het toen ze de kerk binnengingen en ze hebben nu 3 jaar later: 1 mooie dochter en binnenkort bevalt ze van haar 2e kind. Dusja... Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en een mooie trouwdag gewenst (voor alle bruidjes)!
@ liesbeth :) ben momenteel al 8,5 week zwanger dus ga ni veel uithalen ;)