Terug naar overzicht
Wij zijn er ooit eens gaan eten voor mijn verjaardag (jaar of 5 geleden) en eens gaan brunchen (3tal jaar geleden) en dat viel telkens heel goed mee. Het is niet zo dat ik het mij herinner als "van het beste dat ik ooit gegeten heb" of zo, maar het was zeker en vast heel lekker en verzorgd.Daarnaast ben ik ooit eens naar een workshop "gastronomisch bbq'en" geweest in restaurant Elckerlijc (van Peter De Clercq, wereldkampioen bbq) en dat was wel om-nooit-te-vergeten-superlekker-en-origineel. Misschien daar ook eens navragen? http://home.tiscali.be/grill.elckerlijc/default.htm Succes ermee!barbara
Hoi Ingrid,Ken via via wel een paar mensen die daar getrouwd zijn. Van horen zeggen is het er allemaal wel lekker en goed.. dus zal een bbq ook wel goed zijn zeker? Groetjes en veel succes!An (13-08-05)
Sorry.. dat was het Krekelhof in Hasselt, niet in Gooik.Groetjes,An
Wij zijn ook een kijkje gaan nemen in het Krekelhof om daar ons feest te geven. Het is een hele mooie zaal en vriendelijke uitbaters. We zijn er op een zondag gewoon even langs gereden en werden heel vriendelijk onthaald. Ze geven je dan dadelijk een heel boekje mee met keuzes van menu's en bufetten.Veel succes!
Hoi,Wij zijn daar al een paar keer geweest voor een communiefeest en het is telkens heel goed meegevallen.Niet súper, maar zeker niet slecht! Toffe locatie trouwens, met genoeg parking.Nog veel plezier met het plannen!Sofie7/07/2007