Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervolg - Krekelhof

29-12-2005 9:47:10
sorry...twas opeens weg !
Maar we kennen dat restaurant-traiteur helemaal niet.
Heeft er iemand ervaring ? Of kent iemand dat restaurant ?
Groetjes en prettige feesten !
Ingrid
27/05/2006

Ingrid
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 477

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik29-12-2005 16:34:02

Wij zijn er ooit eens gaan eten voor mijn verjaardag (jaar of 5 geleden) en eens gaan brunchen (3tal jaar geleden) en dat viel telkens heel goed mee. Het is niet zo dat ik het mij herinner als "van het beste dat ik ooit gegeten heb" of zo, maar het was zeker en vast heel lekker en verzorgd.
Daarnaast ben ik ooit eens naar een workshop "gastronomisch bbq'en" geweest in restaurant Elckerlijc (van Peter De Clercq, wereldkampioen bbq) en dat was wel om-nooit-te-vergeten-superlekker-en-origineel. Misschien daar ook eens navragen? http://home.tiscali.be/grill.elckerlijc/default.htm

Succes ermee!
barbara

An
13-8-2005
 Meld misbruik29-12-2005 20:06:51

Hoi Ingrid,
Ken via via wel een paar mensen die daar getrouwd zijn. Van horen zeggen is het er allemaal wel lekker en goed.. dus zal een bbq ook wel goed zijn zeker?
Groetjes en veel succes!
An (13-08-05)

An
13-8-2005
 Meld misbruik29-12-2005 20:08:03

Sorry.. dat was het Krekelhof in Hasselt, niet in Gooik.
Groetjes,
An

Priscilla
3-6-2006
 Meld misbruik29-12-2005 21:22:59

Wij zijn ook een kijkje gaan nemen in het Krekelhof om daar ons feest te geven. Het is een hele mooie zaal en vriendelijke uitbaters.
We zijn er op een zondag gewoon even langs gereden en werden heel vriendelijk onthaald. Ze geven je dan dadelijk een heel boekje mee met keuzes van menu's en bufetten.

Veel succes!

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2006 13:04:27

Hoi,

Wij zijn daar al een paar keer geweest voor een communiefeest en het is telkens heel goed meegevallen.

Niet súper, maar zeker niet slecht! Toffe locatie trouwens, met genoeg parking.

Nog veel plezier met het plannen!

Sofie
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...