Terug naar overzicht
Ik kan maar 1 foto zien :( Ik zie wel dat je fan bent van de proeverij in Eeklo. Dat is bij mij om de hoek :)
Hoi Annouschka mooie foto zeg! Dat moet nogal een droomhuwelijk geweest zijn! Ik wilde je gewoon even (proberen te) helpen met die link. Ik denk dat jij de link gekopieerd hebt die onder deze foto staan, en dan kunnen wij inderdaad alleen maar die ene foto zien. Als je wil dat we het hele album kunnen zijn, moet je de link kopiëren die onder het album staat, daar staat dan "deel dit album met iedereen ...". Ik hoop dat het zo lukt! Tine
Je gaat gewoon naar Facebook --> Profiel --> Foto's --> Je klikt op het album dat je wil tonen (zonder al op een foto te gaan staan) en je kopieert die link. Bij mij ziet die er dan zo uit: http://www.facebook.com/album.php?aid=37003&id=1240628751
Amai Véronique, ik hoop dat wij dit jaar ook zo'n mooi weer hebben op 31 juli :-) Joke
Niet wanhopen: op mijn verjaardag (30 juli) is het altijd mooi weer!!! ;-) De week voor we trouwden viel de regen nochtans bakken uit de lucht!
Enfin, alvast bedankt allemaal en hopelijk allemaal een super weertje!!!