Terug naar overzicht
WIJ TROUWEN :)
LOL, ik sluit me aan bij Lies :) Een typografisch iets wat ik graag zie: jullie namen aan elkaar geschreven, alles in kleine letters, en dan per naam een verschillende tint van één kleur (of twee verschillende kleuren, maar dat geeft minder 'eenheid' aan). En daaronder (kleiner): trouwen/huwen/... hoe je zelf ook noemt :)
Wij hadden: "Waar liefde bruist, tintelt het bestaan..."
Op 17 juli is het onze trouw, dan worden wij man en vrouw! kort maar krachtig! dit staat er bij ons op maar dan met onze datum
ik vind "tie the knot" ook wel leuk klinken en de meeste mensen weten toch dat dit hetzelfde is als trouwen, in het huwelijksbootje stappen ...
Het onze is Karla & Pascal gaan trouwen en een feestje bouwen
Het onze is
Karla & Pascal
gaan trouwen en een feestje bouwen
@Eva: de oudere mensen in de familie zouden dit bij ons niet snappen, denk ik...
De maat van de liefde is liefde zonder maat ! Echte liefde is als een ring : er komt geen einde aan Liefde overwint alles Liefde is... elkaars hart vasthouden
wij hebben gekozen voor: "De voordeur blijft hetzelfde, de bewoners ook. Zij in jurk, hij in pak. Nu gaat het ervan komen Dit wordt de dag van hun dromen… Nele en Tim gaan trouwen!! 23 en 26 juni 2010 valt er 't één en 't ander te beleven want dan gaan we elkaar het “ja-woord” geven wil je ons plezieren kom het dan samen met ons vieren"
"De voordeur blijft hetzelfde, de bewoners ook.
Zij in jurk, hij in pak.
Nu gaat het ervan komen
Dit wordt de dag van hun dromen…
Nele en Tim gaan trouwen!!
23 en 26 juni 2010 valt er 't één en 't ander te beleven want dan gaan we elkaar het “ja-woord” geven wil je ons plezieren kom het dan samen met ons vieren"