Terug naar overzicht
HeyIk ken de dj niet, maar hier is onlangs iemand van het forum getrouwd in zaal outfort: Gert en Ronny waren dat. Ze hebben ook een website die je hier wel ergens op het forum kan vinden. Misschien hebben zij hem ook genomen en kunnen ze je verder helpen?Alvast veel succesVicky09.09.06
Hey ellen!wij gaan op 13/05/06 ook ons feest in outfort vieren en hebben daar ook hun catering/dj, ... genomen..We kennen toch niemand persoonlijk ..dus het is altijd een beetje hopen (en of het een goeie DJ is hangt ook wel beetje af van het volk dat er is)soit; maar ik heb al van mensen gehoord die daar naar een feest zijn geweest dat het er heeel goed eten was en een tof feest!groetjesMieke13/05/06
Hallo Ellen en Tom,Maak jullie maar geen zorgen hoor ! Voor ons feest op 12/11/2005 hebben wij ook in outfort de DJ van de zaal genomen omdat wij niemand anders kenden. Voor het feest hebben wij met hem een afspraak gemaakt om het verloop van de avond en de muziekkeuze te bespreken. Wij hebben hem dan later nog een lijst bezorgd van de liedjes waarvan wij vonden dat ze zeker gespeeld moesten worden (als je wil, mag je bij hem zeker eens naar onze lijst vragen) en dat waren er heel wat en de meeste hebben ze inderdaad gespeeld.Zelf is hij eerder een studio brussel-fan en ik denk dus niet dat hij uit eigen beweging kuskesdans ofzo zou draaien. Wij wilden wel een groot gedeelte echte dance-muziek en die hebben wij hem dan zelf op CD bezorgd.Er heeft bij ons altijd volk op de dansvloer gestaan !Groetjes,Gert en Ronnywww.gert-en-ronny.be
Bedankt voor jullie reacties. We zullen dan binnenkort eens contact opnemen met de dj en wat bespeken over de muziekkeuze. Ik ben in ieder geval al wat gerustgesteld.Gert en Ronny, ik ben eens een kijkje gaan nemen op jullie site en chapeau hoor, ziet er allemaal heel erg leuk uit!