Terug naar overzicht
Ah, wij houden ons feest ook in 't Gravenhof ! Fijn te lezen dat het een goeie ervaring was :) Ik ben benieuwd.
Oei, fotograaf: niet voor publicatie... Niet zo goed verlopen? Echt geen woordje meer uitleg?
Hallo,Hallo, Wij hebben ook de zelfde bus gereserveerd voor onze trouw. ook de rode. wij huwen op 14 mei. niet zo lang meer dus. aan hoeveel per uur rijd deze bus? groetjes evy
Ons feest is ook in 't Gravenhof, leuk om te lezen dat alles ok was! Kozen jullie de klassieke drie/vier-gangenmenu of was het een walking dinner? Ben paar maanden terug ook eens naar Fine Fleur geweest, ab-so-luut niet tevreden! Ik vond hem zeer opdringerig, hij vroeg direct een voorschot terwijl we nog niet eens wisten hoeveel alles kostte. Hij beloofde me een mail te sturen met alle info, maar ondertussen zijn we vijf maanden later en wacht ik nog steeds op zijn mail ...
@ Evy: die bus rijdt max. 70 a 80 per uur, maar na de mis ben je toch content dat je efkes kan ontspannen en een glaasje drinken, dus voor je t weet ben je er. @ Stefanie: wij hadden een gewone receptie van 16u30 tot 18u30, dan het avondfeest met een vipreceptie van 19u tot 21u, dan aan tafel een kreeftenroomsoep, lamskroon met gratin en dessertbuffet. Qua Fine Fleur inderdaad ook die werkwijze gehad, t was mooi maar ook wel duur vond ik, dus mss inderdaad betere winkels in regio brugge. @ Els: ik kan er hier inderdaad niet meer over zeggen, laat anders eens weten welke fotograaf je hebt. Joke