Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn kleed is bijna af ;-)

29-12-2005 12:16:55
Hey allemaal, ongeveer een jaar geleden spoorde iemand mij aan mijn kleed zelf te maken, ik flans zoveel kleding in elkaar, dat ik dat volgens haar ook wel zou kunnen. Zo gezegd, zo gedaan, ben patroon gaan kopen, in goedkope ikeastof gemaakt om te zien hoe het me stond en of de maat goed was, en ben dan in de zomervakantie begonnen aan mijn 'droomkleed', elk vrij momentje dat mijn vriend niet bij me was werd opgeslorpt door mijn kleed, ik heb er een olievlek op gehad van mijn overlockmachine (maar die is er weer helemaal uit), ik heb dingen honderd keer overnieuw moeten doen, maar morgen is mijn kleed helemaal af, op de zoom na... daar zal iemand me bij moeten helpen want die kan ik niet zelf afspelden ;-) Ben heel gelukkig, nog 93 dagen, en ik heb een tijdje gevreesd dat ik het niet meer ging afkrijgen, maar het is bijna zover!! Ik vind het geweldig!

groetjes,
een gelukkig bruidje in spé ;-)
Els

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 349

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik29-12-2005 12:27:17

Proficiat Els!

'k Vind dat fantastisch dat jij je kleed zelf maakt! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan en dat stond haar prachtig! Zij is toen af en toe bij m'n mama geweest om raad te vragen bij speciale dingen. M'n moeder heeft jaren een confectie-atelier gehad, massa's kleren gemaakt voor mij (oa. m'n communiekleedjes), maar m'n trouwkleed wou ze niet maken :-(
Alhoewel ze vroeger haar trouwkleed ook zelf gemaakt had! Maar ze is er te lang uit volgens haar, en haar ogen willen niet meer mee bij klein, fijn werk, en haar naaimachines waren te oud... Kortom, ze zag het niet meer zitten! 'k Vond dat wel jammer, maar 'k heb ondertussen wel een mooi trouwkleed gevonden van Rembo, waar ik supergelukkig mee ben!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-12-2005 12:39:45

Dag Els

Ik vind het ook super dat je zelf je eigen kleedje maakt. Ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien, na de trouw moet je zeker maar wat foto' laten zien. Ik heb nog maar juist dit jaar geleerd hoe je broeken moet verkorten, dus echt zelf kleding maken zit er nog niet in bij mij...

Nog veel succes!

Vicky
09.09.06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik29-12-2005 13:36:36

Hoi Els,

Amai daar heb ik bewondering voor! Dit zou ik niet kunnen! Een knoop aannaaien en een broek inleggen dit lukt me nog net en dan nog ga ik bij iemand langs om dit te doen. Maar een eigen kleed...! Chapeau! Ik ben ook wel benieuwd hoor naar je kleedje! Allee, geniet nog maar verder van de voorbereidingen.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

An
13-8-2005
 Meld misbruik29-12-2005 20:03:50

Hey Els..
Waaw.. tof! en zeker en vast een origineel kleed. Chic dat je dat zelf kan. Ik had gevraagd aan mijn mama of ze mijn kleed wilde maken, maar ze zag het niet zitten. Vroeger naaide ze nochtans heel veel en heeft ze haar eigen kleed gemaakt.
Groetjes en veel succes!
An (13-08-05)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...