Terug naar overzicht
Ik heb hem een horloge gegeven.
ik ook! hebben we samen al gekocht! op onze trouw doet hij hem aan!
Een i-Phone.
ik had een fotoshoot gedaan en hem een album gegeven met de foto's, zelf heeft hij een canvas laten maken van een paar foto's, hij wou dit al lang... en hij was supper blij
zijn inderdaad wel leuke ideetjes, alleen jammer dat ik hem al een horloge gaf voor zijn verjaardag, hij geen fan is van i-phone en ik vroeger al eens een fotoshoot gedaan heb. Toch bedankt voor jullie reactie! Andere ideetjes zijn nog steeds welkom! Groetjes Lien
Luchtballonvaart of helikoptervlucht?
Dag, Ik heb hem een ballonvlucht gegeven en die firma is het pertsoonlijk komen afgegeven op onze trouw. Frida
Mijn verloofde is ondertussen al een tijdje mijn man. Maar ik heb hem een tijdje geleden verrast met een mini-album met artistieke foto's van mezelf, speciaal voor hem. Ik heb de tip toen op dit forum gevonden en ik vind dit nog steeds een originele aanrader. Het leuke is dat dit geschenkje levenslang mee gaat. Als vond ik vroeger dat ik niet 'op papier plakte', de fotograaf (artxpo!) heeft er iets prachtig van gemaakt. succes met je zoektocht sonia
Ik heb hem een koersfiets kado gedaan :-) Ja ik weet het, niet echt romantisch, maar hij rijdt met mountainbike wedstrijden en moest een koersfiets hebben om in de week te trainen...
Hoi, mijn verloofde draagt een hemd met manchetteknopen op onze trouw. Ik heb er voor hem nieuwe gekocht en ga onze initialen erin laten graveren. die ga ik hem de avond voor onze trouwdag kado geven. succes !
Een ontspanweekendje? (ook die ventjes zitten met stress.) Een massage? groetjes, Carolina
Hallo, Mijn verloofde heeft ook een paar hemden die hij draagt met manchetteknopen. Ik heb er een paar manchetteknopen samen met de juwelier in wit goud ontworpen in de vorm van de eerste letter van zijn voornaam met een diamantje in... ze zijn prachtig! En hij was heel tevreden... groetjes, Nathalie