Terug naar overzicht
Gelieve te verwittigen voor .... Gelieve te bevestigen voor ... Als ik dat zou zien, zou ik ervan uit gaan dat ik sowieso moet bevestigen of ik ga of niet.
Graag een seintje voor (datum) of u kan komen op de dag van onze dromen! Groetjes Bie
Graag een seintje voor (datum)
Vergeet ons niet voor (datum) eventjes te bellen,zodat wij het aantal genodigden kunnen tellen.
Graag hadden wij een seintje vóór 1 juli of u al dan niet aanwezig zal zijn! We hebben nog een deel moeten opbellen hoor. Dan was't Ah, moest dat???? Grrr groetjes, Carolina
Wij hadden: feest u met ons mee , graag een seintje voor .... Ook wij hebben een heleboel mensen terug moeten opbellen. Eigenlijk wel frustrerend maja sommige mensen nemen het nu eenmaal makkelijk. groetjes Petroeska
Wij hadden: Of u al dan niet kan komen, hadden wij graag voor 1 juli vernomen. Bij ons moesten ze sowieso bevestigen, maar ook hier moesten we nog nabellen...
Wij hebben "Graag voor ... een seintje of u al dan niet aanwezig zal zijn." Ik vrees dat er altijd mensen zullen zijn die niet het fatsoen hebben iets te laten weten, c'est la vie!
Ja het is dus echt frustrerend dat sommigen alles vanzelfsprekend vinden. Opbellen zal dus nog een vaste taak worden! Alvast bedankt voor de leuke ideetjes! Groetje
Bij ons stond: 'Bent u op onze trouwdag al met iets anders bezig, meld u dan voor (datum) afwezig'. Is goed gelukt hoor, degenen die niet konden komen hebben dat netjes voor die datum laten weten.
wij hebben: "Vergeet ons niet eventjes voor 1 juni te bellen dan kunnen wij het aantal genodigden tellen…"
Wij hebben : Laat u ons voor 12 april even weten of u kunt komen op de dag van onze dromen. Grt Gwen
Graag antwoord voor 30/04/10