Terug naar overzicht
hey evy Ik ben er ook nog niet echt uit, aan de getuige gaan wij filmtickets geven, zo'n cadeaubox van de kinepolis met een aantal tickets in. maar voor de ouders vind ik het zo moeilijk, ... Ideetjes zijn altijd welkom! xxxxxxx liesbeth
hey wij geven een windkaars gemaakt met onze namen op en datum met een leuk tekstje voor de ouders en voor de getuigen met bedankt om onze getuigen te zijn met datum en namen op zeer mooi je kan het zien op www.kaarsgieterij.be groetjes
Dag, Wij hebben mijn vader een prachtige sierkaars geven met onze namen en datum er op.Gekocht in Zottegem daar hadden ze echt mooi/ prachtige kaarsen en niet te duur.( andere ouders zijn overleden) maar de getuigen hebben wij niets gegeven omdat getuigen zijn is al een eer opzich. Maar dat is persoonlijk he. Groetjes Frida
hey, getuigen gaan we niets geven, zoals frida het stelt dit is idd een eer en bij ons hebben ze voor de rest ook niets bijzonders gedaan ivm de voorbereidingen of vrijgezellenfeest plus waarom moet je altijd iets materieels geven om mensen te bedanken?! ouders : een luxueuze brunch in de feestzaal waar ons feest zal doorgaan groetjes
hoi, wij hebben een site gevonden waar je gepersonaliseerde wijnetiketten kon maken, dit heb ik dan afgedrukt en dit word over de gewone etiketten geplakt. een koopje en vond dit ook wel leuk. groetjes cindy