Terug naar overzicht
Gekend probleem! Wat je kunt overwegen is een bh zoeken zonder bandjes (en waar dus altijd gewone bandjes bij zitten). Die plastieken bandjes kun je meestal apart kopen en er dan op bevestigen. Ik moet eerlijk zeggen, ik draag altijd zonder bandjes of met gewone bandjes. Die plastieken bandjes zie ik echt niet graag. Heb dit weekend nog een nieuwe gekocht, bustier-model zonder bandjes. Maar ben van plan om 's avonds bij het dansen eventueel de gewone bandjes eraan te doen. Groetjes
Ik heb de mijne gevonden (cup E) in de bruidscollectie van Triumph. Bij mij was het de bedoeling dat die rond de nek ging.Maar je kan er de bandjes afdoen en plastieken aandoen maar idd je ziet dat wel natuurlijk. Alleszins even langsgaan bij Triumph. Succes
hey, wij kopen onze bh's altijd bij Lingerie in a box. Dat is een winkel in Ekeren en Schoten die merkbh's van de vorige collectie waardoor ze ze aan 1/3van de prijs (25-30euro)kunnen verkopen. Wij hebben een E en een GG, en ook daar hebben ze bh's waar je de bandjes van kan afnemen en eventueel vervangen door doorzichtige bandjes. Mijn mama heeft ook een GG en heeft haar bh voor onder de suitekleding gekocht bij Rebecca op de boomsesteenweg. Daar betaal je natuurlijk wel de gewone prijs van een bh (voor grote maten toch, meestal rond de 90euro). adres van ligerie in a box : Veltwijcklaan 85, Ekeren groetjes
Kijk eens bij volgende merken: Prima donna Ulla groetjes, Carolina
Bij mijn setje van Ulla zitten ook doorschijnende bandjes. Groetjes Kathleen
Ik heb er van Prima Donna zonder bandjes en die zakken zéker niet af! Ik zou geen doorschijnende bandjes nemen, want met de flits van de camera erop heb je kan dat je ze duidelijk ziet.
Ik heb er ene van Marie-jo 85E... Groetjes, Wendy 12.06.2010
Primadonna en ook Dacapo hebben die inderdaad wel. Ik zit zelf met het probleem grote cup / kleine omtrek en heb ook altijd last om bh's te vinden, laat staan een iets specialer model. Ik heb de mijne nu besteld bij Claudia Largo, is winkel met kledij in grote maten in Heusden-Zolder. Ze hebben héél veel lingerie binnen & als je niet vindt wat je zoekt, dan kunnen ze nog altijd bijbestellen. Dacapo heeft een bruidscollectie met een bh zonder bandjes. Daar kun je dan doorschijnende aanhangen.
hey, nog ff vermelden dat bovenvermelde merken ook allemaal te vinden zijn bij lingerie in a box. Empreinte hebben ze er ook trouwens, dat merk is nog niet vermeld maar wel goed :) groetjes