Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bh grote maten

30-3-2010 21:26:23
beste bruidjes

bij deze een vraag voor de bruidjes met een maatje meer of die er iets van kennen of al ergens gezien hebben
ik ben namelijk op zoek naar een bh met doorschijnende bandjes voor een grote maat:s
wie weet of heeft er al ergens gezien
de meeste gaan maar tot een 95d
en dat is jammer genoeg te klein :s

help mij :s

groetjes

bianca
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1755

Sarah
4-4-2009
 Meld misbruik30-3-2010 21:52:24

Gekend probleem!

Wat je kunt overwegen is een bh zoeken zonder bandjes (en waar dus altijd gewone bandjes bij zitten).
Die plastieken bandjes kun je meestal apart kopen en er dan op bevestigen.

Ik moet eerlijk zeggen, ik draag altijd zonder bandjes of met gewone bandjes.
Die plastieken bandjes zie ik echt niet graag.

Heb dit weekend nog een nieuwe gekocht, bustier-model zonder bandjes. Maar ben van plan om 's avonds bij het dansen eventueel de gewone bandjes eraan te doen.

Groetjes

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik30-3-2010 22:08:02

Ik heb de mijne gevonden (cup E) in de bruidscollectie van Triumph.
Bij mij was het de bedoeling dat die rond de nek ging.Maar je kan er de bandjes afdoen en plastieken aandoen maar idd je ziet dat wel natuurlijk.
Alleszins even langsgaan bij Triumph.
Succes

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik30-3-2010 22:27:14

hey, wij kopen onze bh's altijd bij Lingerie in a box. Dat is een winkel in Ekeren en Schoten die merkbh's van de vorige collectie waardoor ze ze aan 1/3van de prijs (25-30euro)kunnen verkopen. Wij hebben een E en een GG, en ook daar hebben ze bh's waar je de bandjes van kan afnemen en eventueel vervangen door doorzichtige bandjes.
Mijn mama heeft ook een GG en heeft haar bh voor onder de suitekleding gekocht bij Rebecca op de boomsesteenweg. Daar betaal je natuurlijk wel de gewone prijs van een bh (voor grote maten toch, meestal rond de 90euro).

adres van ligerie in a box : Veltwijcklaan 85, Ekeren

groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik31-3-2010 1:23:18

Kijk eens bij volgende merken:

Prima donna
Ulla

groetjes, Carolina

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik31-3-2010 13:25:34

Bij mijn setje van Ulla zitten ook doorschijnende bandjes.

Groetjes
Kathleen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-3-2010 15:38:40

Ik heb er van Prima Donna zonder bandjes en die zakken zéker niet af! Ik zou geen doorschijnende bandjes nemen, want met de flits van de camera erop heb je kan dat je ze duidelijk ziet.

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik31-3-2010 21:47:54

Ik heb er ene van Marie-jo 85E...

Groetjes,
Wendy
12.06.2010

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik31-3-2010 22:06:48

Primadonna en ook Dacapo hebben die inderdaad wel.

Ik zit zelf met het probleem grote cup / kleine omtrek en heb ook altijd last om bh's te vinden, laat staan een iets specialer model.

Ik heb de mijne nu besteld bij Claudia Largo, is winkel met kledij in grote maten in Heusden-Zolder. Ze hebben héél veel lingerie binnen & als je niet vindt wat je zoekt, dan kunnen ze nog altijd bijbestellen.

Dacapo heeft een bruidscollectie met een bh zonder bandjes. Daar kun je dan doorschijnende aanhangen.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik1-4-2010 22:54:55

hey, nog ff vermelden dat bovenvermelde merken ook allemaal te vinden zijn bij lingerie in a box. Empreinte hebben ze er ook trouwens, dat merk is nog niet vermeld maar wel goed :)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info