Nu Online
Momenteel zijn er 573 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodiging

30-3-2010 22:08:14
Hoi medebruidjes,

Wij zijn bezig met de teksten voor op de uitnodiging.
Op de voorkant komt een foto van ons zoontje die aankondigt dat we trouwen.
Aan de binnenkant zou ik dan nog moeten verwoorden dat we voor gemeentehuis, kerk trouwen met uur en 'savonds geven we een avondfeest met bbq. Het ontbreekt me helaas aan inspiratie!
Wie kan er helpen?

Groetjes,
Evie

Evie
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1685

katty
8-9-2010
 Meld misbruik31-3-2010 8:40:52

Op het net kan je heel veel ideetjes vinden, ff googelen zou ik zo zeggen ?
succes ermee, fijn idee je zoon de aankondiging te laten doen

groetjes Katty

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik31-3-2010 10:12:53

Evie,

Zou je eventueel een voorbeeld van uw uitnodiging willen doormailen naar mij? Vooral voor lay-out. Wij zouden ook graag een uitnodiging hebben met aankondiging door ons zoontje, maar heb/vind geen inspiratie.

kelly.aertgeerts@telenet.be

Alvast bedankt!

Ik vind het ook moeilijk om die tekst te verwoorden, Ik vermoed dat je op google wel iets vind.
Iets in den trend van: Wil je getuige zijn van onze liefde? .....

Wij gaan gemeentehuis en kerk standaard vermelden op uitnodiging en dan werken we met kaartjes voor degene die naar receptie/avondfeest/dansfeest moeten komen...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik31-3-2010 10:28:09

Evie,
wil dat zeggen dat er geen receptie is ? Of doen jullie een kleine receptie voor mensen die naar de kerk komen ? Of voorzie je een verrassing aan de kerk (aperitiefje, ijskarretje,... ) ?

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik31-3-2010 19:07:37

Na 6 jaar samenwonen, zag ik het er niet meer van komen.
door papa te vertellen hoe ik daar over dacht, heb ik hem op een idee gebracht.
Hij heeft mijn mama ten huwelijk gevraagd, zij zei JA,
…. Missie geslaagd!

Ben en Kaat

geven elkaar hun ja-woord op 15 mei 2010

om 11.00 uur in het gemeentehuis van Kinrooi

Je bent van harte welkom op het avondfeest

vanaf 20u bij Bernini

Kempstraat 8 – 3665 te As

Laat je even weten of je komt voor 15 april 2010?

Telefoonnummer: **********

¨¨¨¨¨¨@hotmail.com

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik31-3-2010 19:08:14

Oei de lay out is wat misgelopen hier maar dan heb je de tekst toch al he :-)

Groetjes Katrien

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik3-4-2010 0:05:54

Hoi,

Bedankt voor de reakties,
Ik krijg ze nu pas te zien, dus vandaar nu pas mijn reaktie .
Wij geven een ijsje na de kerk. Verder hebben we een kleine receptie om half zeven. Rond half acht, acht uur willen we aan tafel gaan. We hebben geen aparte uitnodigingen omdat we iedereen ook voor het eten uitnodigen.
Een voorbeeld van uitnodiging heb ik nog niet, ik moet nog alles doorsturen naar onze fotograaf en hij zal dan een eerste ontwerp maken.
Groetjes,
Evie

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-4-2010 0:01:13

Zoiets misschien ?

Wij geven elkaar het ja-woord op (datum) in het stadhuis/gemeentehuis van ... op (datum) te (uur), gevolgd door de huwelijksceremonie, die gevierd zal worden in de Sint-...kerk van (gemeente) en waarop wij u van harte uitnodigen.

In de vroege avond verwachten wij u dan vanaf 18u30 in feestzaal XXX op de receptie met aansluitend grill-festijn en dansavond !

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-4-2010 0:08:28

Oeps, nog dit vergeten :

Wij kijken alvast uit naar uw komst !

En bent U op onze trouwdag al met iets anders bezig ?
Meld U dan voor ... (datum) afwezig.
op gsm nr :
email adres :

Gelegenheidsadres : Feestzaal XXX + adres

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik4-4-2010 7:25:48

Badankt, dat klinkt echt wel heel goed!!
Weer al iets om weg te strepen van mijn to-do lijstje!

Groetjes,
Evoe

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info