Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 37 dagen...

  31-3-2010 11:09:26
Nog 37 dagen te gaan! De zenuwen beginnen te komen.
Kan het nog steeds niet geloven dat ik over een maand getrouwd ben.
Heb ook het gevoel dat ik nog zoveel niet geregeld heb, terwijl alles
natuurlijk wel op zijn pootjes terecht zal komen.
Heb een lijst gemaakt met alles wat we nog moeten doen.
En moet nog een lijstje maken met alles wat we op de dag
zelf niet mogen vergeten thuis.

Heeft nog iemand die onzekerheid of je alles wel geregeld hebt?

Groetjes

Annemie
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 879


Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik31-3-2010 11:11:28

Ik denk dat iedereen wel een beetje onzeker blijft. Bij mij zijn het nog 8 dagen, en toch zijn er nog mensen waar je nog iets mee moet regelen, en daar word ik toch wat nerveus van. Hoewel alle voorbereidingen echt wel vlot zijn verlopen...
Denk dat het normaal is hoor.
No panic .



Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik31-3-2010 12:17:23

Hey Annemie

Bij ons ook nog 37 dagen, spannend allemaal! Ook al ongelooflijk veel voorbereid, ma ben aan t oplijsten wie we allemaal nog in de laatste week moeten contacteren en heb ook schrik dat ik mensen zou vergeten. Maar het komt wel goed!!
Veel succes ermee nog!



Lien
7-5-2010
 Meld misbruik31-3-2010 12:29:50

ook hier begint het te kriebelen met nog 36 dagen op de teller. Ben wel niet zo'n ongeruste, dus maak me niet zenuwachtig ofzo voor iets dat nog niet geregeld is :)

maar mensen willen je precies nerveus maken, want echt iedereen vraagt altijd "en, nog ni zenuwachtig, want 't komt wel dichtbij he"


nog veel succes met de laatste voorbereidingen, en laten we duimen voor goed weer he ;-)




Myriam
10-5-2010
 Meld misbruik31-3-2010 14:29:19

Bij ons ook nog 37 dagen! Het begint echt wel te korten :-)
ik vind het nu nog leuk-spannend! Het zal wel goed lopen, maar toch...
Gelukkig heb ik volgende week vrij om alles nog eens te overlopen. Verden inderdaad duimen voor goed weer!

Veel succes nog iedereen!
Groetjes
Myriam



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik1-4-2010 12:03:14

Hier nog 42 dagen .


Veel succes allemaal en we duimen op goed weer.

Gwen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...