Terug naar overzicht
Ik denk dat iedereen wel een beetje onzeker blijft. Bij mij zijn het nog 8 dagen, en toch zijn er nog mensen waar je nog iets mee moet regelen, en daar word ik toch wat nerveus van. Hoewel alle voorbereidingen echt wel vlot zijn verlopen... Denk dat het normaal is hoor. No panic .
Hey Annemie Bij ons ook nog 37 dagen, spannend allemaal! Ook al ongelooflijk veel voorbereid, ma ben aan t oplijsten wie we allemaal nog in de laatste week moeten contacteren en heb ook schrik dat ik mensen zou vergeten. Maar het komt wel goed!! Veel succes ermee nog!
ook hier begint het te kriebelen met nog 36 dagen op de teller. Ben wel niet zo'n ongeruste, dus maak me niet zenuwachtig ofzo voor iets dat nog niet geregeld is :) maar mensen willen je precies nerveus maken, want echt iedereen vraagt altijd "en, nog ni zenuwachtig, want 't komt wel dichtbij he" nog veel succes met de laatste voorbereidingen, en laten we duimen voor goed weer he ;-)
Bij ons ook nog 37 dagen! Het begint echt wel te korten :-) ik vind het nu nog leuk-spannend! Het zal wel goed lopen, maar toch... Gelukkig heb ik volgende week vrij om alles nog eens te overlopen. Verden inderdaad duimen voor goed weer! Veel succes nog iedereen! Groetjes Myriam
Hier nog 42 dagen . Veel succes allemaal en we duimen op goed weer. Gwen