Terug naar overzicht
Met korte nagels kan dat inderdaad een raar zicht zijn. Wacht even af tot binnen 3 weken, tegen dan zijn uw nagels meegegroeid en kan je ze terug laten doen. Gaat direct een verschil zijn. Wel op letten dat ze de nagels fijn legt, en niet een dikke kwak anders krijg je inderdaad ook dat uitzicht!
Hoi, Vanwaar ben je? Ik leg ook gelnagels. As je je email adres even geeft kan ik je wel een en ander uitlegen hoor over de keuze die je nagelstyliste gemaakt heeft. Groetjes
dit vind ik jammer, ik zet ook zelf kunstnagels, en ik zou het jammer vinden als mijn klanten met dit gevoel de deur moeten buiten stappen. Ik heb heel wat nagelbijters maar meestal vragen ze toch een beetje langer en moet je tips plaatsen. en een dikke laag gel is totaal uit den boze, het moet er mooi en naturel uitzien (als je dat wil). Hopelijk vindt je voor je grote dag, toch iemand dit je er een goed gevoel bij geeft. xxx
Mijn bedoeling was inderdaad voor een mooi en naturel uitzicht. maar ik heb nu zo'n dikke nagels , zeker naar het de top van mijn nagel toe.
ik ben ook nog op zoek naar iemand die bij mij gel of acrylnagels kan plaaatsen enkele dagen voor de trouw 27/08/2010 ben van meerhout, liefst iemans van uit de buurt daniella.schildermans@telenet.be