Terug naar overzicht
Marijke, Die van ons is "A moment like this" van Leona Lewis! Daar krijg ik elke keer opnieuw weer kippevel van . Hopen dat ik het droog zijn houden op "ons" moment?! Groetjes Dorien
wij kozen voor 'I don't wanna miss a thing' van Aerosmith...
iets minder gekend misschien maar toch zoooo mooi, Jason Mraz met Lucky.zeker de moeite om eens op te zoeken en te luisteren.
Vivo/a per lei van Andrea Botchelli, in duo met een vrouw van wie ik de naam niet kan onthouden. Bij ons niet de openingsdans omdat ik er teveel kippevel van krijg :) prachtig nummer
Wij hebben Vivo per lei (Andrea Boccelli en Giorgia). Andere kippenvelnummers: Better Today (Coffey Anderson), Ik hou van jou (Marco Borsato). Groetjes
wij kiezen voor bon jovi - bed of roses
Op ons lijstje staan o.a. : You are - Dolly Parton (Everything I do) I do it for you - Brian Adams Du - Peter Maffay Everytime I look at you - Il Divo The power of love - Jennifer Rush Hasta mi final - Il Divo Da wordt dus een moeilijke keuze...
Beste Marijke, Steeds ervaar ik de meest gevraagde, Unchained Melody. Alvast een onvergetelijke dag gewenst. DJ-Luc