Terug naar overzicht
Ik heb er geen aangehad. Maar in de lingeriewinkel zeiden ze dat diegene die wat geel schijnen in de verpakking het schoonste aan zijn. groetjes, Carolina
Ik had witte panty's aan, omdat mijn kleed en schoenen ook wit waren. Om geen blaren te lopen he en bij mij was het ook tegen de koude hoor
Ik had lichte bruine ( huidskleur ) aan. Op de eerste plaats voor de kou maar ook voor het gemak van mijn voeten. Groetjes Frida
Ik doe enkel van die korte sokjes aan die niet opvallen in mijn open schoen. Hopelijk krijg ik zo geen blaren. Panty's gaat volgens mij te warm worden onder een vrij 'dikke' rok met meerdere laagjes. Zeker 's avonds bij het dansen zie ik dat niet zitten.
Ik zit ongeveer met hetzelfde dilemma maar om een totaal andere reden. Mijn vriend wil persé dat ik chartellen aan doe! Helemaal niets voor mij, maar ik wil hem dat pleziertje wel gunnen :) Hangt natuurlijk aan vast dat ik dan panty's aan moet en dat vind ik eerlijk gezegd belachelijk onder een kleed dat tot aan de grond rijkt! Dus ik denk niet dat ik er aan doe. Denk ook niet dat je door je kleed veel kou zal voelen... Kitty