Terug naar overzicht
Hey, Ik heb ook een kleed van linea raffaellie maar set 21 daarvan. Ik heb schoenen gekocht met een hak en heb dat nog nooit gedragen. Ik ga een paar weken voordien al beginnen met ze in te lopen :-) Anders moet je eens naar een linea raffaelli shop gaan. Want toen ik mijn kleed ging passen,heb ik schoenen aangedaan van hun en dat was met een hak. Ik zei toen dat ik da zeker ni ga kunnen verdragen,ze zeiden dat ze van alle modellen hadden. Ik ga in juli weer mijn kleed eens passen en als de schoenen niet passen die ik gekocht heb dan ga ik een paar bij hen kopen. Hopelijk vind je een schoen dat bij je past he ;-) xxx groetjes katrien
Hoi Halloki! Ik heb ook de rok van set 78. Prachtige rok hé! Ik draag er wel de top bij van set 77, maar goed. Ik heb schoenen van Linea Raffaelli zelf, in hetzelfde kleur van de rok. Licht spitse punt, maar niet overdreven want dat zie ik niet graag. En een klein hakje. Niet omdat ik te groot ben, maar omdat ik daar gewoon niet mee kan lopen als de hak te hoog is. Een klein hakje vind ik wel eleganter dan een volledig platte schoen, maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk. Anders inderdaad eens binnenlopen in een winkel van Linea Raffaelli zelf, ik heb alles gevonden in hun winkel in Brugge. Succes!