TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
28-8-2010
|
31-3-2010 22:41:26
Als je op youtube "funny wedding dance" intypt, heb je al wel wat voorbeelden.
Veel plezier en veel succes nog met de voorbereidingen.
groetjes
sofie
|
|
dominique
7-5-2010
|
1-4-2010 8:31:01
Hoi Lieve,
Wij zijn ook niet zo voor die serieuze huwelijksdansen maar langs de andere kant hadden we ook geen zin om dansjes in te studeren.
Daarom hebben we beroep gedaan op onze DJ, zij heeft 2 liedjes in elkaar gemixt.
Eerst onze slow 'Kiss me' (Six pence non the richer) en die gaat dan over in I'm into Folk (Bart Peeters).
Zo gaan we een kleine polonaise vormen en zo kunnen we eerst onze ouders-broers&zussen-getuigen-familie-vrienden halen en staat iedereen ineens op de dansvloer.
groetjes
Dominique
|
|
Gitta
9-4-2010
|
1-4-2010 9:11:23
Wij hebben zelf een soort medley ineengeknutseld, met een programma als Audacity (gratis te downloaden) lukt dat perfect. We beginnen met een 'serieuze' slow, hebben er dan een 'scratch' tussengezet en dan is er een medley van allerlei soorten liedjes met bijpassende dansjes. Allemaal zelf ingestudeerd en totaal niet moeilijk maar wel erg leuk. Denk aan type 'Kung Fu Fighting'... Op het einde schakelen we dan terug over naar het einde van de slow en dan zijn we rond. Hopelijk is de toon zo meteen gezet en breekt de ambiance los ;)
|
|
Rik
|
|
|
Karla
16-4-2010
|
1-4-2010 10:04:40
Wij waren oorspronkelijk ook zoiets van plan, maar veel origineels zit er daar op youtube niet tussen, zijn dan zelf aan de slag gegaan met audacity en uiteindelijk zijn we uitgekomen bij 2 liedjes de we aaneengezet hebben met 'he's coming through the doors... Briliant, he didn't even open them' van the Young Ones... Beginnen doen we met Plezant liedje voor Lud van Urbanus (geweldige tektst!) en we eindigen met een salsa nummertje omdat niemand van ons verwacht dat we dat ook maar een beetje zouden kunnen
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
1-4-2010 10:44:51
Niets tegen de mensen die het doen, heb 't louter over het fenomeen....:
Maar 't is werkelijk al afgezaagd en juist niet meer origineel, héél de wereld heeft de trendsetters op Youtube al gezien. Dan ben ik liever "klassiek" dan 'n zoveelste "na-aper" te zijn. Zelf ben ik gewoon ook ni zo voor huwelijksdans, maar ik denk dan maar: "Ach, 'n paar minuten en ik ben helemaal af van al wat m'n verwacht, daarna gewoon feesten.... :à "
|
|
kitty
11-9-2010
|
1-4-2010 11:04:14
Wij hebben gekozen voor 'everytime I think of you' van Marco Borsaot. Hier zitten up-tempo stukken in waar we ons eventjes kunnen bij laten gaan zodner rondjes te draaien :)
Kitty
|
|
kitty
11-9-2010
|
1-4-2010 11:05:35
Waar ik nog net aan denk: de roompotvakanties dansen leuke dansjes met hun kinjdes en staan allemaal op utube. Mijn dochter vindt ze alvast schitterend en je hoeft niets in te studeren want de tekst zegt het allemaal :)
|
|
Lieve
26-6-2010
|
1-4-2010 18:33:37
Bedankt alvast voor de vele reacties. Ik ben er nog niet helemaal uit, we willlen nl geen medley maar echt zo één grappig dansje. (a la lief klein konijntje). Mss doen we wel idd gewoon een polonaise! Problem solved at once!
|
|
nele
26-6-2010
|
7-4-2010 13:48:37
de regenboog van Paul de Leeuw?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|