Terug naar overzicht
Hey Ester, bekijk eens de foto's op mijn pagina ik heb er ongeveer 80 kapsels staan die ik zelf gedaan hebt. Mvg Coiffure Derya
hallo, Ik let veel op de kapsels die je ziet op de site's van de fotografen! Ik sla die foto's die ik mooi vind dan op en zo verzamel je het een en ander!!! veel succes! Ann
Idem hier... maar wat ik wel even vergat en ik toch iets vind om mee te delen, is het volgende: Toen ik op zoek was naar kapsels (nog steeds hoor), zag ik erg veel kapsels. Net als jij halflang bruin haar, maar goed, met van die extensions is alles mogelijk hé. :) Zag erg veel van die prinsessenkapsels en mooie tiara's, ik ging er ook al van dromen. Om beetje idee te krijgen wat mijn aanstaande mooi vond, liet ik hem die foto's zien. Zijn reactie was bondig: "Da's allemaal zo fake, zo ben jij niet!". Of met andere woorden, mooi kapsel is voor hem goed, maar 't mag niet TE zijn, het moet nog iets naturel hebben. Wat gedesillusioneerd moest ik 't laten bezinken, en bij nader inzien, heeft die wel gelijk, hij heeft er een punt. Ik ga nu dus voor een mooi, speels opsteekkapsel, want zo ben ik wel. Niet te tuttig omdat 't dan als 'n prinses is, ook zonder tiara voor mij. Liefst met mooie verse bloemen, that's me... En eerlijk gezegd ben ik erg blij dat ik dat gesprekje had met aanstaande, je wil er tenslotte ook mooi uitzien voor hem hé. Misschien helpt het jou ook hard in je keuze! Dat wil nog niet zeggen dat die weet hoe 't er zal uitzien. ;-)
ik google op celebrities :) kijk eens naar Scarlett Johansson, Eva Mendes, Nathalie Portman, ...