Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Couture Ann - niet echt een aanrader...

1-4-2010 8:54:36
Hey iedereen,

ik wil gewoon maar laten weten dat wij niet echt heel tevreden waren van couture ann in Aalst... Gisteren en eergisteren mochten de mama's voor hun 2e pasbeurt gaan en we werden er na een klein half uur echt buitengezet.. Toen mijn mama buitenkwam zei ze dat het wenen haar nader stond dan het lachen... Zo erg!
Uiteindelijk zijn de jurken wel ok, maar de service was allesbehalve, totaal niet vriendelijk, en gewoon uit op het geld...
Ik wil alleen maar zeggen dat ik de negatieve reacties die hier op het forum al verschenen waren, alleen maar kan bevestigen.. En moest je twijfelen om daar langs te gaan zou ik het niet aanraden..
grtjes!

Ilse
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1480

sanderijn

Meld misbruik1-4-2010 9:50:43

Hey Ilse,

heb daar net hetzelfde meegemaakt...
Ook heel onvriendelijk...ik heb er wel mijn kleed gekocht omdat het echt mijn ding was en toevallig ook heel goedkoop maar vond ze er ook echt heel onvriendelijk en uit op de verkoop. Hun prijzen liggen wel beduidend lager dan in andere zaken maar toch wel jammer dat je met negatief gevoel buitenkomt!

groetjes,
Sanderijn
30/06/07

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik1-4-2010 10:20:24

Pas maar op wat jullie op internet over Couture Ann zeggen. Ik heb ook ooit mijn niet zo positieve ervaringen bij Ann op een forum gepost en ze heeft mij toen opgebeld en gedreigd om haar advocaat er op te zetten omdat wat ik deed laster en eerroof was!

Sara
010809

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik1-4-2010 11:56:48

Oei zeg, daar verschiet ik van... Enfin, ik breek het daar niet compleeet af, maar zat er zo mee in dat mijn mama haar niet super voelde toen ze buitenkwam... We hebben thuis op ons gemak alles nog eens gepast en ze is heel mooi, dus zijn we wel tevreden.. Maar als je het vergelijkt met de winkel waarvan mijn kleed kwam en de manier waarop wij er behandeld werden was er gewoon een hemelsbreed verschil, misschien is het daarmee dat wij dat negatief gevoel overhouden...

lindsey
3-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 11:58:56

Hallo,

ben daar eens geweest met mijn mama en schoonmama en was blij dak er buiten was.
We hebben daar niets gekocht.

Inge
10-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 12:31:28

Ben daar ook eens langsgeweest. Had toen op haar site een mooi kleed zien staan en ik gewoon daar eens binnengestapt met de afdruk van dat kleed, en eens rondgekeken en toen kreeg ik de opmerking dat ik eerst een afspraak moest maken omdat ze geen tijd had, en er stond geen kat in de zaak!! Ze stelde voor om tijdens de opendeur nog eens langs te komen. Dus heb ik mijn kleed ergens anders gekocht waar ze enorm vriendelijk zijn en tijd voor u hebben!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 14:26:39

Ik vind dat de negatieve dingen ook soms mogen gezegd worden. Hoe weten ze anders dat er iets mag aan gedaan worden. Vriendelijk zijn da doe geen zeer en kost geen geld.. het is zelf beter. Want dan verkope ze beter. xxx

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-4-2010 0:30:01

een klant die terug keert is enkel een tevreden klant,

wat is de beste verkoop voor een zaak mond aan mond reclame,

dus ik vindt dat je gersut negatieve reactie mag geven over een bepaalde zaak of winkel als je daar niet tevreden bent over de behandeling,

klant is nog altijd koning zeggen wij.

gelukkig is je mama en schoonmama niet van een compleet kale reis thuis gekomen en zijn ze wel mooi gekleed

Stein

Meld misbruik10-4-2010 16:25:30

wij zijn daar super tevreden. mijn nichtjes zijn daar na mij ook geweest en steeds vriendelijk en de juiste jurk, voor de juiste persoon en goeie prijzen.
Die mevr vraagt inderdaad om op afspraak te komen zodat ze echt goed kan helpen en tijd kan maken.
een super tevreden klant 

Stein

Meld misbruik10-4-2010 16:32:58

wij zijn daar super tevreden. mijn nichtjes zijn daar na mij ook geweest en steeds vriendelijk en de juiste jurk, voor de juiste persoon en goeie prijzen.
Die mevr vraagt inderdaad om op afspraak te komen zodat ze echt goed kan helpen en tijd kan maken.
een super tevreden klant 

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...