Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen?

1-4-2010 11:48:26
hallo
welke juwelen dragen jullie op je trouwdag?
ik laat mijn verlovingsring alvast aan.
maar daarnaast? is een armband een must? halsketting zou ik wel dragen, maar verder? of is niks 'te kaal'?

dankje voor de raad!

Anne
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 788

Barb
25-9-2010
 Meld misbruik1-4-2010 11:52:13

Hey Anne

Misschien kan je eens kijken naar je kleed: is het een 'druk' kleed? Veel roosjes, versieringen, pareltjes,...? In dat geval is het misschien verstandig om niet teveel extra juwelen aan te doen.
Als je een iets 'eenvoudiger' (lees: weinig versierinkjes) kleed hebt, dan kan je misschien meer spelen met juwelen die in het oog springen.
Uiteindelijk is dit zoiets enorm persoonlijks: draag je vaak een armband, heb je iets op het oog? Vind je het vervelend om iets rond je pols te hebben of niet,...? Etc.

Ik draag mijn verlovingsring ook (rechterhand dan, zodat trouwring om linkse kan), en sowieso oorbellen. Ik denk dat ik geen armband ga dragen, maar wel een ketting omdat mijn kleed relatief simpel en strapless is en ik graag nog een beetje 'versiering' wil, daarboven :)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 11:57:48

dag Anne,

mijn kleed is niet zo eenvoudig, dus hou ik de rest simpel
een halfketting die perfect aansluit bij de jurk en voor de rest een simpel gouden armbandje en een parelarmband (ik draag heel graag armbanden, juist tijdens de week iets minder handig om aan de computer te zitten )

stel je de volgende vragen eens: vraagt mijn kleed extra juwelen? ben ik gewoon van juwelen te dragen? wil ik een juweel dragen?

want uiteindelijk moet vooral jij en je toekomstige man het graag zien

groeten
eva

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik1-4-2010 12:00:17

Ik ga mijn ketting en bijpassende oorbellen dragen
en aan de rechterhand mijn verlovingsring.
Er wordt gezegd om geen horloge te dragen.
Armband is ook niet nodig.
De ogen moeten op jou en je kleed gericht zijn en
niet op te veel bling bling
maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak ook hé.

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik1-4-2010 12:00:23

Ik ga voor kleine oorbellen en een halsketting. Armband weet ik nog niet.

Misschien een rare vraag, maar houden jullie jullie uurwerk aan?

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 12:05:07

uurwerk zou ik echt wel aflaten, je moet die dag alles behalve op de tijd letten, dat zullen anderen wel doen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-4-2010 12:54:00

Ik droeg oorbellen, mijn verlovingsketting, mijn 2 ringen die ik eerder van mijn man kreeg en een horloge met pareltjes en een ijsblauw horlogebandje (dezelfde kleur van mijn kleed). Ik weet dat je normaal gezien geen horloge draagt, maar dit was echt wel feestelijk en wou ik écht dragen omdat we geen ceremoniemeester hadden.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik1-4-2010 13:18:16

Ik heb volgende voorzien:

Halsketting + oorbellen + armband + verlovingsring + horloge

Gwen

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik1-4-2010 14:06:34

ik ben verzot op juwelen! heb dus ook voor een kleed gekozen waarbij ik mooie juwelen kan dragen. een zwart bustierkleedje tot aan mijn knie. hierbij heb ik dan zelf witgouden juwelen laten ontwerpen. oorbellen, ketting met hanger en van mijn ventje krijg ik de armband als huwelijkskado! alles hoort bij mijn trouwring!
Vind ik dus superleuk dat alles bij elkaar past! was dus ook wat duurder maar mijn venteke zag ook graag dat alles bij elkaar paste! dat het echt ene trouwgeheel was! :)
en juwelen draag je achteraf nog!
horloge draag is niet! heb mijn vriend er 1 als huwelijkskado gegeven. dat hij de tijd maar in het oog houdt!

Kijk naar je kleedje en zie wat er bij past!! heb je geen bandjes en niet te druk zou ik het zeker doen!

succes

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 14:09:13

ik hou men verlovingsring en de ring die ik voor men 18e verjaardag gekregen heb, geen armband, maar wel een subtiele halsketting en oorbellen,...
xxx

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 14:10:48

't Is al vaak genoeg gezegd hierboven, maar 't is ook waar... kijk naar je kleed en wat kan 't nog hebben. Ikzelf draag enkel een halsketting erbij die mooi parallel loopt met m'n decolleté, zelf vind ik dat het mooist. Er zijn bijhorende oorringen, maar door veelvuldige ontstekingen en blijvende allergieën, ondanks alle adviezen opgevolgd te hebben, kunnen die er niet bij. Jammer, want past ook bij m'n kapsel, maar ja... :)

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik2-4-2010 8:14:10

toen ik ging passen in de winkel gaf de verkoopster me een halsketting, armband en oorbellen. ik heb toen gezegd dat ik er eerst nog eens moest over nadenken. maar bij nader inzien heb ik geen halsketting nodig want ze gaat volledig verloren naast de heel opvallende neklijn mijn kleed heeft, dus eigenlijk een beetje geldverspilling. die armband vond ik ook zo wat in het niets hangen en gaf voor mij geen meerwaarde aan mijn kleed/uitzicht van mij dus die neem ik niet. wss enkel de oorbellen.

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik2-4-2010 18:48:54

Ik heb vandaag een ketting, armband en oorbellen besteld en daarnaast zal ik enkel mijn trouwring dragen.

Mijn verlovingsring was een goedkope ring omdat ik wist dat ik die niet meer ging dragen eens ik mijn trouwring had :)

Nu, mijn kleed is ook wel relatief simpel, dus 't kan wel wat juwelen hebben :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...