Terug naar overzicht
Dag Gwen da's inderdaad pas pech hebben. Vorige week dacht ik er nog aan, stel dat je net voor je trouw een been breekt, wat dan??!! Je mag er niet aan denken... Gelukkig is het "maar" een kneuzing bij jou, dus met voldoende rust zal het wel allemaal goed komen. Ik wil het zeker niet minimalizeren, maar het kon nog erger. Je hebt nog anderhalve maand, ben er zeker van dat je op tijd met alles klaar zal zijn. Ik duim met je mee voor een spoedig herstel! Els
We duimen voor jou dat tegen je grote dag alles in orde is!!!!! Rust maar goed uit. Frida
Ijs erop, voet omhoog en duimen maar! Ik hoop met je mee dat het snel opgelost is, maar met nog 6 weken te gaan zou dat toch moeten lukken!
Das minder, maar goed rusten gwen! liever een paar dagen niets doen dan nog last te hebben op je dag Ik duim mee dat de dokter volgende week goed nieuws heeft! Hou ons op de hoogte ikzelf ben echt vreselijk lomp, en heb eergisteren nog het deurtje van de brievenbus tegen mijn oog gehad (vraag me niet hoe), gelukkig ziet het niet blauw, maar staat wel wat dik. Ik heb al nachtmerries dat ik een paar dagen voor de trouw met mega blauwe plekken ga staan op mijn armen of mijn gezicht en heb al aan mijn verloofde gezegd dat hij misschien in zijn trouwbelofte moet vermelden dat hij mij aanvaardt in al mijn lompigheid
heykes Troost u , ge zijt niet de enige die dat tegenkomt. Ik had in februari mijn teen gebroken. Met de nodige rust is het goed gekomen. Vanaf vandaag ben ik terug aan het werken met nog maar 14 dagen voor de boeg. Mijn schoenen ben ik nog maar van vrijdag beginnen inlopen. Kan ze nu toch al een halve dag aandoen zonder teveel pijn. Gelukkig heb ik geen scherpe punten aan men trouwschoenen anders mocht ik nog nieuwe gaan zoeken. Dus goed rusten been omhoog en toi toi toi Een meelevend bruidje
heykes
Merci voor jullie meedeleven en laat zeker iets weten. @Petroeska : Ja ik heb het toen mee gevolgd en idd veel rusten :-). @ Eva : Voorzichtig zijn is de boodschap eh :-).
En wat betreft dat inlopen van die schoenen, ik heb nog maar een week en ik heb ze nog steeds niet ingelopen... ik denk er altijd maar aan als ik al in mijn zetel lig 's avonds, en dan heeft dat nog weinig zin hè ;-)
Hey, Veel rusten en dat komt wel goed!!!! Groetjes,Edel
Daar vrees ik dus ook voor hé!! Ik heb zo snel blauwe plekken!! Ik keek net naar mijn armen en ik tel alweer 3 blauwe plekken, zonder te weten van waar ze komen... Ik denk dat ik mij vanaf 2 weken voor de trouw ga inpakken met beschermingsmousse, of dat ik gewoon niet meer buiten ga komen :-)Ach ja, het is typisch iets aan mij dus als ik die dag rondloop met een blauwe plek, zullen ze gewoon zeggen "Da's Wendy hé"... :-)Rust goed en dan komt het allemaal wel in orde. Je hebt nog een tijdje te gaan hé, tegen dan is het wel genezen!