Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren van trap gevallen

1-4-2010 13:22:02
Paniek, paniek, paniek,

Met nog 42 dagen op de teller ben ik gisteren van de trap gevallen.

Mijn rechter voet gekneusd en 2 tenen zwaar gekneusd waardoor ik nu goed moet rusten.

Ik heb nog zo veel te doen dat ik net nu moet vallen, hoe dom kan ik toch zijn?????

Dinsdag naar de dokter hopelijk krijg ik dan te horen dat het al goed aan het genezen is, ook kan ik nu mijn schoenen niet inlopen.

Sorry voor mijn gezaag maar moest me even van het hart.

Gwen

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 405

Els
29-5-2010
 Meld misbruik1-4-2010 13:31:09

Dag Gwen

da's inderdaad pas pech hebben. Vorige week dacht ik er nog aan, stel dat je net voor je trouw een been breekt, wat dan??!! Je mag er niet aan denken...

Gelukkig is het "maar" een kneuzing bij jou, dus met voldoende rust zal het wel allemaal goed komen. Ik wil het zeker niet minimalizeren, maar het kon nog erger. Je hebt nog anderhalve maand, ben er zeker van dat je op tijd met alles klaar zal zijn.

Ik duim met je mee voor een spoedig herstel!

Els

frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-4-2010 14:01:03

We duimen voor jou dat tegen je grote dag alles in orde is!!!!!

Rust maar goed uit.

Frida

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik1-4-2010 14:32:53

Ijs erop, voet omhoog en duimen maar!

Ik hoop met je mee dat het snel opgelost is, maar met nog 6 weken te gaan zou dat toch moeten lukken!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-4-2010 15:08:27

Das minder, maar goed rusten gwen!
liever een paar dagen niets doen dan nog last te hebben op je dag
Ik duim mee dat de dokter volgende week goed nieuws heeft!
Hou ons op de hoogte

ikzelf ben echt vreselijk lomp, en heb eergisteren nog het deurtje van de brievenbus tegen mijn oog gehad (vraag me niet hoe), gelukkig ziet het niet blauw, maar staat wel wat dik.
Ik heb al nachtmerries dat ik een paar dagen voor de trouw met mega blauwe plekken ga staan op mijn armen of mijn gezicht
en heb al aan mijn verloofde gezegd dat hij misschien in zijn trouwbelofte moet vermelden dat hij mij aanvaardt in al mijn lompigheid

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik1-4-2010 15:17:18

heykes

Troost u , ge zijt niet de enige die dat tegenkomt. Ik had in februari mijn teen gebroken. Met de nodige rust is het goed gekomen. Vanaf vandaag ben ik terug aan het werken met nog maar 14 dagen voor de boeg. Mijn schoenen ben ik nog maar van vrijdag beginnen inlopen. Kan ze nu toch al een halve dag aandoen zonder teveel pijn. Gelukkig heb ik geen scherpe punten aan men trouwschoenen anders mocht ik nog nieuwe gaan zoeken.
Dus goed rusten been omhoog en toi toi toi
Een meelevend bruidje

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik1-4-2010 20:05:33

Merci voor jullie meedeleven en laat zeker iets weten.

@Petroeska : Ja ik heb het toen mee gevolgd en idd veel rusten :-).
@ Eva : Voorzichtig zijn is de boodschap eh :-).

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik2-4-2010 8:38:32

En wat betreft dat inlopen van die schoenen, ik heb nog maar een week en ik heb ze nog steeds niet ingelopen... ik denk er altijd maar aan als ik al in mijn zetel lig 's avonds, en dan heeft dat nog weinig zin hè ;-)

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik3-4-2010 20:19:50

Hey,

Veel rusten en dat komt wel goed!!!!

Groetjes,
Edel

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik4-4-2010 13:56:34

Daar vrees ik dus ook voor hé!! Ik heb zo snel blauwe plekken!! Ik keek net naar mijn armen en ik tel alweer 3 blauwe plekken, zonder te weten van waar ze komen... Ik denk dat ik mij vanaf 2 weken voor de trouw ga inpakken met beschermingsmousse, of dat ik gewoon niet meer buiten ga komen :-)
Ach ja, het is typisch iets aan mij dus als ik die dag rondloop met een blauwe plek, zullen ze gewoon zeggen "Da's Wendy hé"... :-)
Rust goed en dan komt het allemaal wel in orde. Je hebt nog een tijdje te gaan hé, tegen dan is het wel genezen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...