Terug naar overzicht
hey Els, dit zal zeker en vast een heel fijne reis zijn. Wij hebben in augustus ook onze huwelijksreis naar Amerika. Wij gaan wel een iets langere reis maken en trekken dus ook verder. Wijzelf zullen wel een GSM meenemen, maar denk niet dat we er echt mee gaan bellen. We willen van deze reis echt gebruik maken om te genieten van elkaar... aangezien we zelf nog neit geweest zijn, kan ik je niet veel tips geven. Mij hebben ze enkel gezegd dat als je alcatraz wil doen, dit best op voorand al vastlegt. Er zouden maar een beperkt aantal personen dit mogen bezoeken per dag. Veel plezier!! Groetjes, lindsay
Hey Els,We zijn sinds vorige week terug van een rondreis in Amerika. (Californië).Eerst zijn we naar een trouwbeurs gegaan in Vegas en van daaruit rondgetrokken : * Death Valley* Sequoia NP* Yosemite NP* San Fransisco * Santa Maria* Los Angeles Als je vragen hebt, laat je het maar weten : bart@motionpictures.be Groetjes, Bart www.motionpictures.be
Dag Els, Wij zijn een jaar geleden ook naar de Westkust getrokken voor 3 weken. We hebben 6000 km afgelegd in Californië, Arizona, Utah en Nevada.Dit was onze trip: * San Diego (slaapplaats)* Palm Springs (slaapplaats)* Joshua Tree NP* Lake Havasu City (slaapplaats)* Sedona * Flagstaff (slaapplaats)* Grand Canyon * Page (slaapplaats)* Antelope Canyon* Lake Powell* Monument Valley* Bryce Canyon* Kanab (slaapplaats)* Zion NP* Las Vegas (slaapplaats)*Death Valley* Fresno (slaapplaats)* Sequoia NP* Modesto (slaapplaats)* Volcano (gold mines)* San Francisco* Morro Bay (slaapplaats)* Ventura (slaapplaats) * LA (slaapplaats)* Universal Studios* San Diego (oa. SD Zoo) We hadden een IPhone mee waarmee ik elke dag onze volgende slaapplaats boekte via www.booking.com . Ik mailde ermee ook naar huis ipv bellen.Ook hadden we onze gps mee en online bij tomtom de kaarten van Amerika gekocht (dat kost zo'n 50 euro). Als je daar een gps huurt dan kost dat wel 30 euro per dag. Dus dan neem je de jouwe beter mee of koop je er ene. Wij hadden een 4x4 gehuurd voor de 3 weken en dat was super. Die stond klaar op de luchthaven van San Diego. We hebben die online geboekt (Dollar Rental Cars).We hebben echt een ongelooflijke reis gehad en elke dag op zich was een postkaartje waard! Groetjes! Stephanie