TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
1-4-2010 15:04:53
een raad, eenmaal je gekozen hebt, een foto nemen van jezelf met het kleed en niet meer kijken naar de websites
denk gewoon aan hoe je er uit zag en hoe je je voelde als je het kleed aanhad, dan komt het wel goed
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
1-4-2010 15:18:50
Bij mij was dat juist hetzelfde Maar toen ik mijn kleedje toevallig ergens op een trouwbeurs zag hangen, zag ik gelukkig dat het toch echt wel veel mooier is dan op de foto! Niet te veel van aantrekken dus!
|
|
Sharon
4-9-2010
|
1-4-2010 19:40:39
ja van mij ook, trouwens de verkoopster van bij mij heeft gezegd dat je niet op een foto mag vertrouwen. Enkel wnnr je het aanhebt, dat is het belangrijkste.
Je zult wel prachtig zijn!
o toevallig hannelore dezelfde dag!! De eerste die ik tegenkom die ook op mijn grote dag gaat trouwen, nu kunnen we samen aftellen hihi
groetjes sharon
|
|
Carolina
1-8-2009
|
1-4-2010 19:53:05
Ik had er ook eentje van sincerity!
Ik heb het kleed gevonden op internet, dan pas een winkel gezocht (heb grote maat).
Das wel een beetje anders maar heb toch ook twijfels gekregen hoor. Zelfs toen ik het terug aandeed. Was efkes raar, je bent zoiets niet gewoon hé. Maar na enkele kleine aanpassingen, was't perfect. Enkel maar lof gehad.
groetjes, Carolina
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
2-4-2010 8:24:24
Spannend hè Sharon, nog 154 dagen! Ik hoop dat we snel aan de 100 zijn, dan gaat alles wat sneller vooruit denk ik, en mag het kleed terug gepast worden,...
|
|
stephanie
4-9-2010
|
2-4-2010 9:58:49
Nog een 4 september bruidje! En de zenuwen beginnen nu echt wel, nu het nog maar 5 maanden zijn!
|
|
Sharon
4-9-2010
|
2-4-2010 12:10:54
haha ja idd nog 154, ik verlang ook naar de teller die op 100 staat. Dan zal het wel heel vlug gaan. Hihi en ja stephanie nog 5 maandjes te gaan!! Vanwaar komen jullie? Waar gaan jullie trouwen?
groetjes
|
|
Ellen
13-8-2010
|
3-4-2010 14:09:55
hey bruidjes, bedankt voor jullie reacties,toen ik het aanhad voelde ik er mij super in en ik kan jullie wel zeggen ik heb er zeker 30 aangehad...volgende week ga ik nog eens passen en zien we wel wat het geeft,als de aanpassingen mij niet zinnen zal ik er wel op staan dat ze er alles aan moeten doen tot het mij wel zint hihi....aftellen geblazen....
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|