Terug naar overzicht
Hey Eline, Bij Lingerie Lynn, Sint-Michielsweg Kuurne ben ik goed geholpen geweest. Vaak ga ik ook naar Ohlala, Rijksweg Lendelede
Dag Eline, Ik ben niet echt bekend in jouw streek, maar ik wil je wel één tip geven ivm een korset. Als je een laag uitgesneden kleedje hebt, moet je er goed op letten dat je korset niet te hoog komt. Klinkt stom, maar ik heb er een hoop miserie mee gehad. Ik had in september mijn kleed gekozen en ben begin januari mijn korset gaan kopen. Hoe kon ik nu weten hoe laag dit exact moest komen... Bij mijn eerste pas in maart bleek dat er 3 haakjes te veel waren aan mijn korset en blijkbaar is dit niet zo simpel om op te lossen. Ze moeten namelijk de baleinen doorknippen (verkorten) en hierbij krijg je het risico dat ze heel scherp gaan worden. (Bij mij hebben ze dit kunnen oplossen door er andere baleinen in te steken die op zich al korter waren.) Ook riskeer je met het verlagen van je korset dat de steun die het moet geven (gedeeltelijk) wegvalt. In de lingeriewinkel hebben ze met de handen in het haar gezeten, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen. Allé, 't is maar een tip, hé. Groetjes, Kathleen
In de nieuwe K-center hebben ze een mooie lingeriewinkel Triumph. Mss kunnen ze u daar wel helpen :-) Groetjes!
Hallo, Ik dacht ook aan ohlala in Izegem. Ik koop mijn lingerie bij cupido in Ingelmunster. En lingerie antoinette in Izegem is naar het schijnt ook heel goed. Groetjes
ik heb mijn corset gekocht in ohlala in lendelede en ben er enorm tevreden over!