Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksuitnodigingen - probleem!!!!!

1-4-2010 20:26:44
Hallo,

Wij hadden na lang zoeken de perfecte huwelijksuitnodiging van mercard gevonden en hebben dan contact opgenomen met een lokale verkoper van de kaart die ons aanraadde om met zijn drukker te werken aangezien die sneller en goedkoper zou zijn.
Wij hebben ze een 4 tal weken geleden besteld, en de verkoper vertelde ons dat we best geen proefdruk moesten aanvragen aangezien het dan 2 a 3 weken langer zou duren.
Ik vond dat wel spijtig omdat je met de proefdruk toch al een beter idee kon krijgen hoe de kaart er dan uiteindelijk uit zal zien, maar we gingen er wel mee akkoord aangezien onze trouw al op 14 mei is.
Toen ik daarstraks echter belde naar de winkel waar we ze besteld hadden, zei de verkoper dat hij net bericht had gekregen dat de proefdruk klaar was (hè??). Toen ik opmerkte dat we toch hadden afgesproken dat er geen proefdruk zou zijn, omdat de uitnodigingen niet op tijd (dus min. 6 weken op voorhand) klaar zouden zijn reageerde hij heel gelaten.

Ik weet nu echt niet meer wat te doen, want eigenlijk wil dat zeggen dat ik de uitnodigingen pas 3,5 weken op voorhand zou kunnen versturen aangezien het drukken 2 a 3 weken in beslag neemt. Hebben jullie ideeën of tips?

hilke
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1916

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik1-4-2010 21:44:53

Het is de fout van de drukker, dus zij moeten het rechtzetten, als zij het niet sneller kunnen gedrukt krijgen (want het duurt echt geen 2 à 3 weken om ze te drukken) dan de bestelling annuleren (als je een contract getekend heb dan kan je er makkelijk onderuit komen aangezien zij een grove fout hebben gemaakt waardoor de termijn, die kenmerkend was voor deze verbintenis, niet gewaarborgd kan worden) en ergens anders plaatsen (misschien morgen eerste werk al beginnen rondbellen om met namen en levertijden te kunnen zwaaien!

Succes!

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik1-4-2010 21:50:51

Misschien kan je kaart terugvinden bij

http://www.cardxl.be/

Daar heb je de collecties van Intercard en Mercard

07. Wat is de levertijd?
Kaarten zonder tekstindruk worden binnen 5 werkdagen naar u verzonden. Kaarten met tekstindruk verzenden wij binnen 10 werkdagen (na akkoord van de zetproef).
De zetproef wordt u per e-mail of per fax binnen 3 werkdagen toegezonden

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik2-4-2010 7:58:22

sorry hoor maar onze kaarten heeft zeker ook geen weken geduurd om ze te laten drukken, enkele dagen na de opdracht hadden wij via mail onze proefdruk al en we hebben onmiddelijk bevestigd via mail en een kleine 2 weken later hadden we onze kaartjes.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik2-4-2010 8:31:43

Ik heb mijn kaarten besteld via carta rosa, nadat we wat aanpassingen hadden doorgevoerd heb ik enkele weken geleden gemaild en gezegd dat ik graag een proefdruk wou hebben, daar zijn we ondertussen ook al even op aant wachten.
Gisteren hebben ze mij beloofd dat de proefdruk vandaag in onze brievenbus zou zitten, ben benieuwd want ook bij ons begint de tijd te dringen!

Als de proefdruk goed is gaan we zelf de uitnodigingen ophalen in Brasschaat, dan moeten ze die al niet meer opsturen.

Ik hoop echt dat je de uitnodigingen op tijd gaat hebben!

Veel succes!

Elke
10-7-2010
 Meld misbruik2-4-2010 9:03:12

Ik heb onze uitnodigingen bij AVA besteld. Vrijdag bestelling geplaatst, zaterdagnamiddag al proefdruk via mail gekregen en de volgende zaterdag waren ze al in de winkel geleverd!

Nog veel succes!

Elke

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik2-4-2010 10:49:23

Bij ons heeft het ook langer geduurd dan normaal (meer dan 2 maanden tussen doorgeven van de bestelling en het afhalen). Dit kwam, zo zeiden ze, door de drukke periode van de feestdagen in december en doordat we er niet zo veel hadden. De grote bestellingen gingen dus voor op ons.

Uiteindelijk zijn we ze midden februari mogen gaan halen. En kwam er bij ons niet echt stress aan te pas. Maar leuk was het alleszins.

Groetjes,
Kathleen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-4-2010 14:17:11

Amai, als ik al deze verhalen lees, ben ik héél blij dat ik onze kaarten bij AVA had besteld. Wij hadden ze op 2 weken (proefdruk inbegrepen).

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik2-4-2010 18:41:27

Hallo.

Wij hebben ook kaarten van mercard. De dinsdag zijn we naar de drukker geweest en de woensdagavond had ik al de proefdruk op mail. Na wat kleine aanpassingen was het in orde en de zaterdag mochten we onze kaarten al gaan halen. Ik zou toch eens uitkijken naar een andere drukker (als jullie geen contract hebben).

Groetjes Keshia.

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik2-4-2010 20:36:35

ik heb men kaart ontworpen en via vistaprint.be besteld gehad en laten drukken, en alles errond erbij dus voor receptie en naamkartjes , menukaarten routebeschrijving,... na 2 weken had ik ze ook in huis na ontvangst vban het gel dop hun rekening.
en geen zorgen nergens zie je dat het bij vista print is gedrukt

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik3-4-2010 16:08:11

Volgens mij zal je drukker die kaarten echt wel sneller kunnen drukken als je uitlegt dat het dringend is. Op geboortekaartjes en begrafenisdrukwerk moet je toch ook geen weken wachten?
Succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info