TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
6-8-2005
|
31-12-2005 16:07:20
Hoi Jonneke,
Ik heb een jurk in de kleur "cappucino", maat 40. Het is wel geen jurk van Linea, maar ze zou zeker in de collectie kunnen thuishoren. Ze is tweedelig, en ook in een licht blinkende kreukstof. De top is een haltertop met blote rug, de rok komt tot net op de schoenen zodat het lekker handig dragen is... Het was alvast voor mij een droomjurk ! Als je graag op voorhand een foto wil zien, laat dan je email achter, dan stuur ik je er enkele door.
Groetjes, Tine
Groetjes, Tine
|
|
An
25-11-2005
|
7-1-2006 23:19:12
Ik ben getrouwd in een kleed van Linea, maar niet de kleur die je zoekt. Het is muntgroen, met organza erover zodat je eigenlijk niet goed weet welke kleur het is. Prachtig gewoon. ben er aan het denken om ze te verkopen. Ik had een maat 38 maar vanboven hebben ze hem een beetje moeten inleggen. Als je geinteresseerd ben geef dan maar eens je emailadres door. veel groetejs, An
|
|
Michèle
16-7-2006
|
10-1-2006 17:01:31
hallo Jonneke,
Ik ben getrouwd vorig jaar in een jurk van Linea raffaëlli maat 38. Deze hebben ze vanboven nog iets moeten innemen. De kleur is champagne.Dus niet cappucino, maar heel erg mooi !!Als je interesse hebt, je mag me gerust e-mailen: michele.verhaegen@telenet.be
groeten,
Michèle
|
|
16-7-2005
|
4-2-2006 14:06:09
Ik ben vorige zomer getrouwd in een jurk van Linea Rafaelli. Het is wel een champagne kleurige jurk, maar in perfecte staat. Ik heb maatje 36 in normale kleren, maar in deze jurk had ik toch een 38 nodig. Het haltertopje paste dadelijk perfect, de rok is een beetje korter gemaakt en ingenomen. Ik ben 1.60m, maar had hoge hakken aan, dus als je niet groter bent dan 1.65-1.70m moet ze zeker wel passsen. Indien interesse, mail even dan stuur ik je enkele foto's: saranelissen@hotmail.com
|
|
Kelly
25-8-2007
|
25-4-2006 18:05:30
Hoi
Ik heb een roze trouwjurk van linea te koop collectie 2006 !! laat uw mail na en ik stuur de foto's door
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|