Terug naar overzicht
heyhey, Echt ervaring hebben we niet, maar we hebben al contact gehad met deze mensen... wij hebben hen geboekt voor onze trouw. Dus hopelijk zijn ze heel goed :) Toen wij er op gesprek waren hadden wij wel een goed gevoel bij hen. Ze proberen zich echt niet op te dringen ed... Bovendien willen ze ook niet hun duurste pakket verkopen. Ons hebben ze zelf aangeraden het bruidspakket (ofzoiets) niet te nemen omdat ze voelden dat wij dat niet echt in gedachten hadden. In hun prijs zit 10u draaien geloof ik. daarnaast maken ze ook van verschillende nummers een mix zodat je een zeer originele openingsdans hebt... Wij hebben hen gecontacteerd in januari en toen hadden ze voor onze trouw niet meer zoveel vrije dj's... Dit omdat er in augustus altijd veel feestjes zijn... Dus als je hen in gedachte hebt voor 21/8 zou ik toch eens snel gaan horen! liefs, lindsay
Hoi Lindsay, Bedankt voor de info.Wij hebben hen ook gesproken en hadden er inderdaad ook een goed gevoel over maar ik kon maar nergens feedback/referenties terug vinden. Tja en toen begon de stress natuurlijk...want een DJ maakt of kraakt je feest he. Ik duim met je mee ... Gr.
Hey, Wij trouwen 6 augustus 2011 en hebben ook dj bart en zijn team geboekt.Ook wij kunnen er niets dan postiefs over vertellen, maar het is natuurlijk altijdafwachten... Hoe was jullie ervaring met hen? Groetjes!
Hey Ingrid, ik heb u berichtje ivm dj bartje per ongeluk gewist, kan je het nog eens sturen ??Thx !!!