TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
20-10-2010
|
2-4-2010 1:04:09
hey natasja, niet wijfelen meid, als je je goed bijvoelde toen je ervoor koos, is teken dat het zo moet zijn , ik zeg altijd bij je eerste gedacht blijven, anders krijg je mss spijt als je dan toch voor blekere kleur bv kiest.
zelf trouw in voor de 2x men zelfde ventje hoor in oktober op dezelfde dag als de 1x,
de eerste x was ik in ecru, heb er altijd veel spijt van gehad da tik toen niet meer lef heb gehad voor in kleur te gaan, nu heb ik dat wel en redelijk donker dus, grijs met donker paars/ prune achtig , en deze tinten komen terug bij men echtegnoot heeft donker grijs kostuum en donker paars hemd, en de meisjes ( onze kindjes grijs met paars zeklfde tinten als mij, gewone communieklleertjes van de c en a, ik heb men kleed daar op af gestemd kwa tinten, en de jongens ook in grijs met wit nog voorlopig is kwestie van juiste hemd te vinden.
ik zou zeggen doe je eigen zin, wil je lekker in rood gaan, dan moet je dat doen, ik heb al veel bruidjes gezien in rood en vindt die er prachtrig uitzien , dus jij zal dat ook wel zijn dan.
succes met je keuze hoor
|
|
frida
6-2-2010
|
2-4-2010 8:30:31
Rood de kleur van de liefde, voel jij je er goed in?
Vind hem persoonlijk mooi?
Gewoon voor gaan.
Frida
|
|
sophie
4-6-2010
|
2-4-2010 9:25:11
hey,
ik ben ook voor rood gegeaan :)
nu heb ik wel geen rode schoenen gevonden jij?
groetjes
sophie-gaelle
|
|
rafa
6-5-2011
|
2-4-2010 10:45:38
hoi.. ik trouw ook op 6 mei 2011, leuk he... ik was ook ant denken om mijn kleed in de stijl van champagne kleur gecombineerd met bordeaux rood achtig... waar trouw jij? welke gemeente?
|
|
Gitta
9-4-2010
|
2-4-2010 11:23:59
Rood kan je altijd dragen he. Maakt toch niet uit welk seizoen het is? Ik vind rode jurken altijd prachtig .
|
|
Gwen
14-5-2010
|
2-4-2010 11:29:30
Hallokes,
Voel jij je goed in dat kleedje?
Dan zeker niet twijfelen...
Gwen
|
|
Lieve
4-9-2010
|
2-4-2010 16:45:14
Niet twijfelen! Als het jouw droomjurk is, gewoon doen! Toen ik mijn jurk ging kiezen, was er naast mij een meisje een rode jurk aan het passen en dat was gewoon prachtig!
Ik trouw op 4 september en heb een bordeaux trouwjurk. Misschien ook niet echt een zomers kleurtje maar ik was gewoon veel mooier met die jurk dan met alle witte (bleke) jurken die ik gepast heb. Het enige moeilijke momenteel is er schoenen voor vinden. In de lente/zomer collectie die je nu in de winkels vindt, zit geen bordeaux. Maar bon, als ik er geen bordeaux schoenen bij vind, kan ik nog steeds voor zwart gaan.
Lieve
|
|
natasja
6-5-2011
|
2-4-2010 17:12:44
hey
dank je voor de lieve reacties allemaal...
ik trouw in mechelen
en heb schoenen van Elsa coulered shoes en ga ze laten kleuren.
x
|
|
Tina
1-5-2010
|
2-4-2010 17:19:15
Hey Natasja,
Ik trouw dit jaar 1 mei en trouw in een scarlet donkerrode trouwjurk van Maggie Sottero !
Was er direct van in de 7de hemel en ben er dus ook voor gegaan.
Gewoon doen ! Rood kan je inderdaad altijd dragen.
Ik heb de Anthonella.
Heb er ook schoenen van Elsa Rainbow laten bij kleuren ...
Das ook wel toevallig dat jij dat ook hebt. Via waar heb je je kleed besteld ?
PS : heb trouwens mijn juwelen laten maken door Dorien Frutsels. In rood en wit. Mocht het je een idee geven
TINA
|
|
Tina
1-5-2010
|
2-4-2010 17:22:54
Kleine correctie : mijn kleed is niet de Anthonella, maar de Fiorenza.
Zucht ...
't wordt tijd dat het zover is
TINA
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
2-4-2010 18:08:58
Hey Natasja,
Had ik met jou tijdje geleden gemaild? Is het nu de rode Elyse v Marylise geworden? Een mooi kleedje is het zowiezo!
|
|
Sofie
11-6-2010
|
2-4-2010 19:18:55
ik trouw in juni dit jaar en heb ook gekozen voor een donkerrood, bordeaux kleed! Maakt mij niet uit of het zomer of winterkleur is, ik voel me er supergoed in, dus niet twijfelen :)
|
|
natasja
6-5-2011
|
3-4-2010 18:06:31
Hey
@ Hannelore: ja idd je hebt met mij gemaild. Het is geen Elyse geworden.
@ Tina: ja ben ook al eens gaan zien bij Dorien Frutsels. Ziet er heel tof uit. Wil jij de foto van juwelen doormailen aub,voor ideetje op te doen? nataja7@hotmail.com
|
|
natasja
6-5-2011
|
5-4-2010 13:24:39
hey meiden,
welk kleur van pak heeft jullie aanstaande? en hebben jullie het rood doorgetrokken in de uitnodigingen,bruidskindjes enz???
let me know ;)
nataja7@hotmail.com
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
6-5-2010 21:02:14
Hey Natasja,
Ik heb het trouwkleed van Marylise 'Margaux' gekozen. Ik heb het rood doorgetrokken: OVERAL! Bovendien is het thema van mijn huwelijk 'rode rozen' hoe kan het ook anders. Ik ging eerst voor de Antonella van ja hoor: Maggie Sottero, echter niemand van mijn bruidsmeisjes vond het mooi. De uitnodigingen zijn ecru wit met rode opdruk, de dankmisboekjes met een kalk er rond met rode rozen, samengehouden met een roosje, enfin alles mt rode rozen tot zelfs de tafelversiering toe. Ohja mijn verloofde heeft een vlag laten maken: MET RODE ROZEN! Wat Eric zijn kostuum is weet ik niet want ik mag het niet weten, mijn mama is echter meegegaan en ze vond het prima! Dus ik heb er alle vertrouwen in! Ik ben gegaan voor een zeer aparte collier uit Venitiaans glas.
Ik weet niet wat jou stijl is maar je vind er veel in alle kleuren, maten en prijzen hoor! Ik heb wel de perfecte schoenen gevonden bij postorder bedrijf Klingel, voor mij is het niet zo makkelijk een 42 te vinden maar de schoenen die ik er gevonden heb zijn echt perfect, zeer mooie rode daim met een tinnen roos erop gestoken. Ik was moreel verplicht ze te kopen!
Succes, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Greetz Fabienne
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|