Terug naar overzicht
Hallo allemaalOok van mij een fantastisch 2006 gewenst! Maar met zo'n leuke vooruitzichten zal dat wel lukken voor iedereen zeker?GroetjesVicky09.09.06
Zeker weten dat het voor ons allemaal een onvergetelijk jaar wordt!! De laatste oudejaarsavond in het ouderlijke huis...
Dag iedereen,wij wensen ieder van jullie een prachtig 2006 toe! Moge het een jaat zijn zonder al te veel zorgen en stress ;o) en voor diegenen die gaan trouwen net zoals wij... een megaformitastischsuperneiguitdebolgaandomnooittevergeten huwelijk!!!Dikke knuffels en zoenen vanPhyllis en Ward28 juli 2006
Hallo iedereenIdd voor allen een heel gelukkig 2006 maar dat zal ook moeilijk anders kunnen he , aangezien het voor de merendeel van ons 'ons' jaar is !! Geniet ervan zou k zo zeggen ;-)groetjesLien26/05/06
Voor iedereen een fantastisch 2006 met heel veel liefde, warmte en mooie momenten!kathleen03.12.05
Hoi, Ik wil jullie ook prachtig jaar toewensen... met veel geluk en natuurlijk een fantastisch huwlijk!!Veel hulijk samen!groetjes Inge en Peter
Hebben jullie ook zo het gevoel dat 2006 een bijzonder jaar wordt? Ik kan haast niet wachten op onze trouwdag, en vooraf moet er nog zoveel geregeld worden... Super gewoon!Groetjes,Lieve