Terug naar overzicht
Hey,Ik trouw de 25ste februari en heb al eens geïnformeerd naar de ringen in ballonnen: vanaf dat er ringen inzitten, kan een ballon niet meer vliegen. Wij gaan dus een soort van staande ballon gebruiken waarin de ringen vanbinnen in vastzitten aan een touwtje aan een kleinere ballon. Om eraan te geraken, wordt de grote ballon doorprikt.Groetjes en succes,Tine
Hoi,Vrienden van ons hadden dat gedaan via http://www.benwdesign.com/ , ze staan wellicht op de trouwbeurs in kortrijk, ofwel moet je eens langs gaan bij hen in de winkel voor verdere uitleg!Groetjes,Tilly(06/05/06)
hey,hoe dat moet met die ringen in die ballonen daar kan ik je niet bij helpen maar misschien heb je hier ook iets aan: mijn schoonmoeder had een sjaal voor het beertje van ons bruidskindje gebreid (we zijn op 17/12 getrouwd) met een zakje aan, daarin zaten de ringen. Ik had ook een tros ballonnen, prachtig in bordeaux en crème op een voetje en waarvan we er bij het buitenkomen samen met ons bruidskindje twee hebben losgeknipt. Aan die ballonnen hing een kaartje met daarop een tekstje in de zin van "hoe ver reikt onze liefde; indien je dit vind, zend dit kaartje dan terug naar de afzender..." Vergeet wel geen postzegel! De rest van de ballonnen hebben we op de receptie en op de feest in onze buurt gezet. Heel mooi voor de foto's. Misschien heb je er iets aan.Groetjes,Muriel
http://www.balloondecors.be/ Deze mensen kunnen het zeker want daar heb ik geïnformeerd...Groetjes
Hallo iedereen!Ik overweeg ook al lang om met een ballon te werken (ik moet alleen mijn toekomstige nog overtuigen..). Maar wat ik mij afvraag is: wij trouwen zowel voor de wet als voor de kerk en eigenlijk zou ik die ballon liever doorprikken in de kerk en niet tijdens de burgerlijke plechtigheid...dus ik zit met een probleem, want de ringen zijn al wel nodig tijdens de burgerlijke plechtigheid....Hoe doen jullie dat? GroetjesIneke
Aan ineke:op de burgelijke plechtigheid worden alleen maar ringen gegevens als er geen kerkelijke plechtigheid meer is.anders worden deze pas in de kerk gegeven!uw probleem is dus opgelost!
Hallo ,Je kan inderdaad op verschillende manieren jullie ringen in ballonnen steken.Wij hebben een ballonnenzaak in het Gentse.Neem eens een kijkje op de website of kom even langs dan kunnen we naar uw wensen luisteren en een mooi concept uitwerken en dit hoeft helemaal niet duur te zijn!Alle info die je nodig hebt staat op de website:www.arti-party.be Tot genoegen,Chantal