Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

2-4-2010 15:07:14
Heeft er iemand een leuk idee voor de bedankjes?
Ons budget is nogal krap aan het worden (hebben ondertussen ook een huisje gekocht) en willen dit dus zo goedkoop mogelijk houden.
Suikerbonen of een foto is zo cliché, dus een ander leuk idee is welkom!

Alvast bedankt!
xxx

veerle
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 979

stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik2-4-2010 15:22:42

hallo,

Wij zullen kleine witte praline doosjes vullen met een 4 tal zeevruchten. De doosjes kan je vinden in de ava (ongeveer 0.10 euro/doosje) en de zeevruchten halen wij in de lidl (2euro en je kan er 6 doosjes mee vullen)

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik2-4-2010 15:25:06

wij gaan voor de mannen kleine flesjes vullen met mojito en voor de dames bij leonidas kleine doosjes laten maken met elk 2 pralines in. dit alles gaan we personaliseren met een lintje en een bedankkaartje, deze vind je o.a. bij ava en zullen ook wel niet zo duur zijn.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik2-4-2010 15:28:31

wij gaan toch een foto nemen, maar op onze eigen manier
we gaan dan een foto selecteren uit al de foto's van de dag (krijgen een cd met alle foto's van de fotograaf) en die bewerken we dan zoals we willen
het is misschien cliché, maar ik krijg zelf graag een foto als bedankje (zitten thuis allemaal in een doosje, sommige van goede vrienden en familie staan op de kast) omdat je zelf meestal geen deftige foto's kunt nemen als genodigde op een trouwfeest

op de trouw van mijn neef vorig jaar, kregen we allemaal een klein flesje olijfolie uit italie mee naar huis - het was wel een heel italiaanse geinspireerd trouwfeest, met vrienden uit italie die voor 100 man hebben gekookt

je kan dus misschien iets nemen dat als een rode draad door de dag loopt

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik2-4-2010 15:47:23

wij gaan een zakje nemen met daarin 2 koffiepads een melkje en een suikertje met daaraan een kaartje van kom eens langs op de koffie

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-4-2010 16:13:27

Wij hebben iedereen zakje met zonnebloemzaadjes gegaan. ( was ook ons thema)

Groetjes

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik2-4-2010 16:55:32

Hallo,

Wij vullen zakjes met merci chocolaatjes. En voor de kindjes van de klas van ons oudste zoontje een bellenblazer met een kindersurprise eitje.

Groetjes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik2-4-2010 18:04:14

Wij kregen al eens :
een mini bloempotje met zaadjes voor klavertjes 4
een flesje baby-champ
een doosje Smarties met gepersonnaliseerde wikkel errond
Het kan "gulzig" klinken maar wij houden meer van iets om te eten
Daarom geven we zelf ook snoep

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik2-4-2010 20:19:05

wij geven een doosje met snoephartjes bedrukt met onze namen en de datum. die vonden we op bedankjes.nl

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik2-4-2010 22:06:59

Wij geven mentos-en fruitellarollen met gepersonaliseerde wikkels( met foto van ons op en de datum ), hebben er 100 voor 128 eur, verzendingskosten inbegrepen.

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik2-4-2010 23:17:55

Wij zaten met hetzelfde probleem. 

Dus heb ik glazen bokaaltje gekocht bij AVA (goedkoop maar oogden vrij sjiek) en die gevuld met borrelnootjes.  Ik heb ze echtgNOOTjes gedoopt!

En leuke tekst aangehangen: Bedankt dat je erbij was, kom nog eens op den borrel

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-4-2010 23:44:03

Wij hebben ook zakjes gevuld met mini merci's. (aldi)
Hierbij een bijhorend tekstje:

merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!

op't werk heb ik ook zakjes gegeven maar dan de tekst ietsje aangepast:

merci voor je wensen

merci dat je aan ons dacht

merci voor de attentie

merci dat je er was!

groetjes, Carolina

veerle
21-8-2010
 Meld misbruik3-4-2010 20:12:16

Bedankt voor alle reacties!
Annelies, kan je zeggen waar je dat gevonden hebt?
Iedereen bedankt!
xxx

Olga
19-3-2010
 Meld misbruik4-4-2010 16:28:58

hey
wij hebben ook mentos rollen gegeven met gepersonaliseerde wikkel in de trend van ons uitnodiging daar stond bedankt op en onze namen we hebben die bij carta rosa besteld en iedereen was er content mee
groetjes

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik21-4-2010 0:54:04

Hallo!

Ik krijg liever iets wat ik kan bewaren, maar dat tegelijkertijd ook wel functioneel is. Is moeilijk, maar wel te vinden. Er is toch al genoeg lekkers op het feest...niet?

Onlangs was ik in een atelier met winkeltje voor mensen met een handicap. Zij maken echt zeer mooie en betaalbare bedankjes op maat! Ze hadden van die leuke kaarsjes voor 0,80 cent met op elk kaarsje een kort tekstje over liefde. Kan je zelf in celofaan verpakken met eventueel wat confetti-hartjes en een bedankt-kaartje. Je kan natuurlijk ook altijd zelf aan de slag gaan...

Wat ook leuk is:
zelf chocolade repen kopen en er dan een gepersonaliseerde verpakking voor maken op de pc. Kan ook heel leuk worden! Als je dan toch voor lekkers wil gaan...

Ik kwam er wat laat achter omdat ik al bedankjes heb (jaja, beter vroeg dan laat is mijn motto!). Ikzelf heb glazen onderzetters in hartvorm gekocht, was 1,79 euro per twee. Hier kan je een kleine foto in steken, dat wordt er dan eentje van de trouw, dus nog snel in elkaar geknutseld door onze fotograaf. Als dat maar goed komt...maar heb er wel vertrouwen in! Is persoonlijk en je kan het nog gebruiken!
Greets,
Jessica

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik6-5-2010 16:03:02

Wij nemen dus ook een bloempotje met klavertjes vier in maar op het potje kleven wij een foto van ons twee

veerle
21-8-2010
 Meld misbruik6-5-2010 19:48:05

Bij ons zijn het de mentosrolletjes geworden!
Ik heb ze besteld bij Doopsuiker de Pastorij, heel toffe vrouw die dat doet. Is gewoon bij haar thuis. Zeker een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...