Terug naar overzicht
ik denk dat het wel niet makkelijk zal zijn om iets te vinden voor minder dan 100 € moet dit in het wit en lang zijn? indien niet, kan je anders eens gaan kijken bij ann-sophie smart shopping http://www.anne-sophie.be/ ze hebben een winkel in kraainem, sint-martens-latem, waver en brasschaat maar daar zal je toch ook wel rond de 150 of 200 € kwijt zijn voor een kleedje
Eline, Kom maar even tot bij ons. Ik heb nog een aantal mooie jurken hangen. 100 € is wel echt weinig. De jurkjes mogen allemaal weg voor 350 €. Het zijn wel kleine maatjes 36 + 38 Morgen namiddag zal het druk zijn bij ons. Er komen een aantal bruidjes kijken en passen. Ik heb voor jou nog wel een uurtje vrij. Ik heb nog 1 mooi kort jurkje. Het zijn allemaal jurken van een goed belgisch modehuis
Hey, Anders moet je eens naar moggy's gaan. Daar hebben ze mooie kleedjes. Ik weet dat ze er in brugge twee winkels hebben. Maar of ze er elders hebben dat weet ik niet. Anders moet je het eens uitzoeken he ;-) Hopelijk vind je er :-) xxx
Hey, vrees dat je dan al aan import moet doen uit Azië of tweedehands moet gaan...
www.aziexport.com maken ze kleedje naar jouw wensen mail hen leg uit wat je wenst , ook aan hand van foto en ze zeggen je wat het zou kosten mijn kleedje komt ook vandaar ze zijn van merksplas bij lin zhang en davy broecks lees hun geastenboek reacties maar voor de goede reacties van andere bruidjes
Ga zeker is kijken bij winkelketen P&C op de meir in Antwerpen ! Heb daar mooie korte kleedjes gezien in vele kleuren voor maar 150 euro! Veel plezier nog bij je zoektocht. Grtjs Wendy
Vergeten te zeggen, vraag achter de trouw-suite kleding :-) Grtjs Wendy
hey!In kortrijk hebben we ook Moggy's ;-)
P&C ER zit er ook één in het shoppingcenter in Wijnegem.
ik wou ook een kort kleedje en heb gezocht naar kleedjes op het internet en vond leuke ideen bij strandhuwelijken en dan kies je zelf een naaister en uw stof ik denk dat 100 euro weinig is maar misschien als je hard zoekt dat je wel iets vind succes. Ik heb een naaister gevonden die heel weinig vraagt maar voor de stof toch 250 euro betaald.
anders eens gaan kijken bij " Claire de Femme" in Braine Lalleud ( tegen Waterloo) daar hebben ze kleedjes vanaf 100 euro
Hi Eva, Ik ben in het bezit van een trouwjurk voor weinig grt Ronald
fiogf49gjkf0dHey, moggy's hebben ze ook in aalst, lange zoutstraat (centrum) groetjes kim