Terug naar overzicht
Bij ons drie weken, da's eigenlijk al meer als genoeg, met twee weken zou het ook gaan. Zaal en traiteur moeten 't toch maar 'n week op voorhand weten. Als ik 't dan rond 1 juli zet, dan heb ik nog 'n week dat ik moet werken en daarna een week om mensen op te bellen die niets lieten weten. Ik DENK(!) vaak dat mensen dat zo vroeg zetten omdat ze gewoon stiekem ongeduldig zijn en niet omdat ze dat echt zo vroeg moeten weten voor de praktische zaken, maar zeker weten doe ik dat niet. :)
Wij zijn 1 augustus getrouwd en ze moesten voor 1 juli verwittigen. Een maand dus. We moesten 14 dagen op voorhand de tafels doorgeven aan de zaal. Zo had ik nog 14 dagen om mensen op te bellen + de tafelverdeling te maken. groetjes, Carolina
Wij trouwden op 31 juli en hebben 1 juli als datum genomen. Meestal is dat +/- 3 à 4 weken op voorhand.
Hey, Bij ons is het ook 3 weken, morgen dus . Je moet erop rekenen dat je toch een aantal mensen zal moeten afbellen, die niets laten weten. En ook voor praktische redenen, tafelschikking ed. Succes! Groetjes,
bij ons is het 2 maand trouwen 20-10 en ten laatste bericht voor 20-08 idd voor de tafelschikking en dergerlijke moet die begin sept doorgeven
Hallo, Bij ons moeten ze verwittigen voor 12 april. Gwen
Bij ons een maand op voorhand dus 7 juli Met de vakantieperiode zal je enkele mensen niet kunnen bereiken en dan heb je nog tijd genoeg om ze te bellen na hun vakantie...
Wij trouwen 21/05/10 en mensen moeten antwoorden voor 30/04/10, 3 weken op voorhand dus.groetjes
Ik trouw ook op 7aug en wij vragen te verwittigen voor 10juli.
hey, wij trouwen op 15mei en bij mij moeten ze het laten weten tegen 1mei.
Wij trouwen 19 juni en bij ons moeten ze het laten weten voor 29 mei (3 weken dus) als je trouwt in volle vakantieperiode zou ik inderdaad iets langer nemen omdat je dan de mensen nog kan bereiken na hun vakantie eventueel... Persoonlijk vind ik bv. 2 maanden op voorhand wel een beetje lang maar dat beslist ieder voor zichzelf natuurlijk...
hey, wij trouwen op 24 juli en hebben op de kaartjes gezet dat ze het ons moeten laten voor 1 juli! denk dat er dan nog tijd genoeg is voor de rest nog allemaal een beetje te regelen!grtjs