Terug naar overzicht
Bij ons vroeg de dj voor hij begon te spelen of we wilde vermenigvuldigen. Ik wou dat ook liever niet (ben nogal een stijve hark wat dansen betreft ) en dan heeft hij daar rekening mee gehouden. Geef gewoon voor de feest je wensen door wat je graag hebt en wat niet
'En dans' van Clouseau! ;-)
hey leen, hier hetzelfde probleem, wij gaan ook niet vermenigvuldigen. wij doen het liedje met de witte zakdoeken, kan even niet op de naam komen. wij hebben onze uitnodigingen op witte servetten laten drukken en die moeten ze mee brengen naar het feest. heb er al veel positieve reactie 's op gehad. groetjes bianca 21/05/2010
Ik begrijp niet goed, dat jij je daar zorgen moet over maken. Je hebt toch een dj die dit moet doen? Of is het een vriend die komt draaien? grtz www.discovideo.be
Beste Leen & Dave, Onmogelijk "beide ouders zijn niet zo'n dansers" - broers en zussen zien dat ook niet echt zitten ... In mijn 28 jaar ervaring hoorde ik dat wel meer - willen of niet dansen zullen ze. Op deze mooiste dag moet je zeker vermenigvuldigen na de openingsdans. Alvast een onvergetelijke dag gewenst. DJ-Luc
Ik kan dansles bij u thuis komen geven waar u ook woont, info teachergent@gmail.com